ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Ігнатенко, О. В. | |
dc.contributor.author | Ігнатенко, Г. В | |
dc.date.accessioned | 2018-06-11T11:17:15Z | |
dc.date.available | 2018-06-11T11:17:15Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ігнатенко, О. В. Місце інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів / О. В. Ігнатенко, Г. В. Ігнатенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 26-29. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19536 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема визначення місця інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів. Підкреслюється, що включення інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес – це вимога часу. Визначені технології Веб 2.0 як друге покоління мережевих технологій глобальної мережі Інтернет. Проаналізовані їх можливості в освітньому процесі: зміст, що створюється користувачами; постійні посилання на створені матеріали; мітки; візуалізація динамічних відносин. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема определения роли информационно-коммуникационных технологий в процессе профессиональной подготовки педагогов. Подчеркивается, что включение ИКТ в образовательный процесс – требование времени. Технологии Веб 2.0 – это второе поколение сетевых технологий глобальной сети Интернет. Сделан анализ их возможностей в образовательном процессе: содержание, что создается пользователями; постоянные сноски на созданные материалы; метки; визуализация динамических связей. | ua |
dc.description.abstract | The problem of determining of the role of in formation and communication technologies in the teachers’ vocational training process is coveredin an article. It is emphasizedthat theinclusion of information and communication technologies in educational process – requirement of the time. Defined Web 2.0 technologies as the second generation of Internet global networking technologies. Analyzed the iropportunities in education: content createdbyusers; permanent links to created materials; tags; visualization of dynamic relations. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагог | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ua |
dc.subject | інформаційні технології | ua |
dc.subject | технології Веб 2.0 | ua |
dc.subject | сервіси Веб 2.0 | ua |
dc.subject | програмне забезпечення | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | ua |
dc.subject | информационные технологии | ua |
dc.subject | технологии Веб 2.0 | ua |
dc.subject | сервисы Веб 2.0 | ua |
dc.subject | программное обеспечение | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | information and communication technologies | ua |
dc.subject | information technologies | ua |
dc.subject | Web 2.0 technologies | ua |
dc.subject | Web 2.0 services | ua |
dc.subject | software | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Місце інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів | ua |
dc.type | Article | ua |