Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Місце інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ігнатенко, О. В.
dc.contributor.author Ігнатенко, Г. В
dc.date.accessioned 2018-06-11T11:17:15Z
dc.date.available 2018-06-11T11:17:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ігнатенко, О. В. Місце інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів / О. В. Ігнатенко, Г. В. Ігнатенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 26-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19536
dc.description.abstract У статті розглядається проблема визначення місця інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів. Підкреслюється, що включення інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес – це вимога часу. Визначені технології Веб 2.0 як друге покоління мережевих технологій глобальної мережі Інтернет. Проаналізовані їх можливості в освітньому процесі: зміст, що створюється користувачами; постійні посилання на створені матеріали; мітки; візуалізація динамічних відносин. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема определения роли информационно-коммуникационных технологий в процессе профессиональной подготовки педагогов. Подчеркивается, что включение ИКТ в образовательный процесс – требование времени. Технологии Веб 2.0 – это второе поколение сетевых технологий глобальной сети Интернет. Сделан анализ их возможностей в образовательном процессе: содержание, что создается пользователями; постоянные сноски на созданные материалы; метки; визуализация динамических связей. ua
dc.description.abstract The problem of determining of the role of in formation and communication technologies in the teachers’ vocational training process is coveredin an article. It is emphasizedthat theinclusion of information and communication technologies in educational process – requirement of the time. Defined Web 2.0 technologies as the second generation of Internet global networking technologies. Analyzed the iropportunities in education: content createdbyusers; permanent links to created materials; tags; visualization of dynamic relations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагог ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject інформаційні технології ua
dc.subject технології Веб 2.0 ua
dc.subject сервіси Веб 2.0 ua
dc.subject програмне забезпечення ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject информационные технологии ua
dc.subject технологии Веб 2.0 ua
dc.subject сервисы Веб 2.0 ua
dc.subject программное обеспечение ua
dc.subject teacher ua
dc.subject competence ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject information technologies ua
dc.subject Web 2.0 technologies ua
dc.subject Web 2.0 services ua
dc.subject software ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Місце інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу