ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бреславець, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-11T07:44:22Z | |
dc.date.available | 2018-06-11T07:44:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Бреславець, Н. О. Методико-стратегічний напрям формування іншомовної комунікативної компетентності студента ВНЗ / Н. О. Бреславець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 29-37. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19523 | |
dc.description.abstract | У сучасних умовах динамічного розвитку українського суспільства однією з пріоритетних цілей навчання студентів вузу є формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності, що є необхідним інструментом міжособистісного і професійного спілкування в умовах відкритого інформаційного простору і міжнародної співпраці. Метою вивчення іноземної мови є формування іншомовної компетентності майбутнього спеціаліста, яка використовує іноземну мову як засіб професійного та міжособистісного спілкування. Іншомовна компетентність є складовою частиною комунікативної компетентності, яка дозволяє розширити діапазон рішень комунікативно-практичних, соціальних і професійних завдань. У статті наводиться характеристика освітніх стратегій як дій, спрямованих на успіх. Висвітлено методологічні засади формування даної компетентності. Від викладача вимагається велика методична підготовка для впровадження інноваційних методів навчання як дієвого педагогічного засобу оптимального розвитку і професійного росту студентів. | ua |
dc.description.abstract | В современных условиях динамического развития украинского общества одним из приоритетных целей обучения студентов вуза является формирование межкультурной иноязычной коммуникативной компетентности, являющейся необходимым инструментом межличностного и профессионального общения в условиях открытого информационного пространства и международного сотруднисества. Целью изучения иностранного языка является формирование иноязычной компетентности будущего специалиста, которая использует иностранный язык как средство профессионального и межличностного общения. Иноязычная компетентность является составной частью коммуникативной компетентности, позволяющей расширить диапазон решений коммуникативно-практических, социальных профессиональных задач. В данной статье дана характеристика образовательных стратегий как действий, направленных на успех. Освещены методологические принципы формирования данной компетентности. От преподавателя требуется большая методическая подготовка для внедрения инновационных методов обучения как действенного педагогического средства оптимального развития и профессионального роста обучающихся. | ua |
dc.description.abstract | In modern conditions of Ukrainian society dynamic development one of the prior aims of students teaching is formation of their intercultural foreign language communicative competence which is a necessary instrument of interpersonal and professional communication under conditions of open information space and international cooperation. The purpose of studying foreign language consists in formation of foreign language competence of a specialist to be and the latter uses a foreign language as a means of professional and personal communication. Foreign language competence is a component of communicative competence and gives the possibility to expand the range of decisions of communicative and practical, social and professional problems. The article presented characteristics of educational strategies as actions aimed at achieving success. Methodological principles of such competence have been highlighted. To introduce innovative methods of teaching as a powerful pedagogical means of optimal source of learners’ development and their professional growth requires teacher’s thorough methodological preparation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | ua |
dc.subject | освітні стратегії | ua |
dc.subject | методологічні принципи | ua |
dc.subject | інформаційна компетентність | ua |
dc.subject | критичне, творче мислення | ua |
dc.subject | діалог | ua |
dc.subject | спілкування | ua |
dc.subject | дискусія | ua |
dc.subject | імпровізація | ua |
dc.subject | иноязычная коммуникативная компетентность | ua |
dc.subject | образовательные стратегии | ua |
dc.subject | методологические принципы | ua |
dc.subject | информационная компетентность | ua |
dc.subject | критическое, творческое мышление | ua |
dc.subject | диалог | ua |
dc.subject | общение | ua |
dc.subject | дискуссия | ua |
dc.subject | импровизация | ua |
dc.subject | foreign language communicative competence | ua |
dc.subject | educational strategies | ua |
dc.subject | methodological principles | ua |
dc.subject | information competence | ua |
dc.subject | critical, creative thinking | ua |
dc.subject | dialogue | ua |
dc.subject | discussion | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | improvisation | ua |
dc.subject.classification | 378.147.091.33–027. 22:81’243 | ua |
dc.title | Методико-стратегічний напрям формування іншомовної комунікативної компетентності студента ВНЗ | ua |
dc.title.alternative | Методико-стратегическое направление формирования иноязычной коммуникативной компетентности студента ВУЗА | ua |
dc.title.alternative | Methodological and strategical trend in formation of student foreign language communicative competence | ua |
dc.type | Article | ua |