Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у процессі вивчення риторики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барахтян, М. М.
dc.date.accessioned 2018-06-11T07:31:16Z
dc.date.available 2018-06-11T07:31:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Барахтян, М. М. Формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у процессі вивчення риторики / М. М. Барахтян // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 21-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19520
dc.description.abstract Дана стаття присвячена проблемі розвитку комунікативної компетентності учителя як необхідної професійної складової педагогічної майстерності. На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної й спеціальної літератури, практичного досвіду розглянуто основні концептуальні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки. Обґрунтовано особливості організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення риторики, а також визначено необхідність дотримання при цьому певних вимог: створення відповідних психолого-педагогічних умов, розробки цілісної професійно-методичної системи навчання. Зроблено висновок, що вивчення риторики й володіння риторичною компетентністю – одним із важливих чинників формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя. ua
dc.description.abstract Статья посвящена вопросу развития коммуникативной компетентности учителя как необходимой профессиональной составной педагогического мастерства. На основании теоретического анализа психолого-педагогической и специальной литературы, практического опыта рассмотрены основные концептуальные подходы к формированию коммуникативной компетенции будущих учителей нефилологических специальностей в процессе их профессиональной подготовки. Обусловлены особенности организации учебно-познавательной деятельности будущих учителей в процессе изучения риторики, а также определены при этом необходимые требования: создание соответствующих психолого-педагогических условий, разработки целостной профессионально-методической системы обучения. Сделан вывод, что изучение риторики и овладение риторической компетентностью – одним из важных факторов формирования коммуникативной компетентности будущего учителя. ua
dc.description.abstract The article is devoted the question of development of communicative competence of teacher as necessary professional component pedagogical trade. On the basis of theoretical analysis of psikhologo of pedagogical and special literature, practical experience the basic conceptual going is considered near forming of communicative jurisdiction of future teachers of unphilological specialities in the process of their professional preparation. The features of organization of educational-cognitive activity of future teachers are conditioned in the process of study of rhetoric, and also necessary requirements are certain here: creation of the proper психолого-педагогических terms, developments of the integral professionally-methodical departmental teaching. A conclusion is done, that study of rhetoric and capture a rhetorical competence – one of important factors of forming of communicative competence of future teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject риторична компетентність ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject риторическая компетентность ua
dc.subject expertise ua
dc.subject communicative expertise ua
dc.subject speech and oratorical expertise ua
dc.subject elocution ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:316.77-047.22:808.5 ua
dc.title Формування комунікативної компетентності в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у процессі вивчення риторики ua
dc.title.alternative Формирование коммуникативной компетенции в будущих учителей нефилологических специальностей в процессе изучения риторики ua
dc.title.alternative Forming of communicative jurisdiction in the future teachers of unphilological specialities in the process of study of rhetoric ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу