У статті автор розглядає основні особливості перед якими постає використання
інтерактивних освітніх середовищ при вивченні іноземної мови у вищому навчальному закладі.
Наводить приклади застосування конкретних інтерактивних освітніх середовищ, активізує
увагу на процесі навчання, використовуючи відповідні інтерактивні технології. Також автор
підкреслює перевагу формування у студентів професійної мовленнєвої компетенції шляхом
розвитку та вдосконалення усіх видів діяльності.
В статье автор рассматривает основные особенности перед которыми появляется
использование интерактивных образовательных сред при изучении иностранного языка в
высшем учебном заведении. Приводит примеры применения конкретных интерактивных
образовательных сред, активизирует внимание на процессе учебы, используя
соответствующие интерактивные технологии. Также автор подчеркивает преимущество
формирования у студентов профессиональной мовленневой компетенции путем развития и
совершенствования всех видов деятельности.
In the article an author examines basic features before which using of interactive educational
environments appears for the study of foreign language in higher educational establishment. Makes
examples of application of concrete interactive educational environments, activates attention on the
process of studies, utillizing the proper interactive technologies. Also an author underlines advantage
of forming for the students of professional movlennevoy jurisdiction by development and perfection of
all of types of activity.