Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї в аспекті формування у дітей здоров'язбережувальної поведінки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2018-05-31T13:03:50Z
dc.date.available 2018-05-31T13:03:50Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier.citation Андрущенко, Н. В. Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї в аспекті формування у дітей здоров'язбережувальної поведінки / Н. В. Андрущенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Уман. держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Вип. 2. – С. 15–23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19388
dc.description https://library.udpu.edu.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2016/2/2.pdf ua
dc.description.abstract У статті розглядається й уточнюється сутність поняття "взаємодія", "взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї" як найважливіших соціалізацій і виховання дитини. Автор на основі аналізу наукових поглядів щодо сутності категорії "взаємодія", наголошує на тому, що кардинальні зміни поглядів на цінності сучасної сім'ї, важливі завдання дошкільної освіти вимагають переосмислення традиційних підходів до взаємодії дошкільних навчальних закладів з батьками вихованців. Дослідниця формулює мету та провідні завдання такої взаємодії, що впливають на формування здорового способу життя особистості динити. ua
dc.description.abstract In the article the essence and refined the concept of «interaction», «interaction kindergarten and the family» as the most important institutions of socialization and education of the child. The author based on the analysis of scientific views regarding the nature of the category of «interaction», emphasizes that the dramatic changes of views on the modern family values are important objectives of preschool education require rethinking traditional approaches to interaction between pre-schools with parents of pupils. The researcher defines goals and key objectives such interactions affecting the healthy lifestyle of the child. Namely: the disclosure features physical, mental, social and spiritual health of preschool and important example of parents for the education of children retaining health behavior; the need to ensure a favorable psychological atmosphere in the family and humanization of relations between parents and children, maintaining the image of the family as the fundamental principle of education in child care retaining health behavior. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ФОП Жовтий О. О. ua
dc.subject здоровя' ua
dc.subject здоровий спосіб життя ua
dc.subject взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї вихованців ua
dc.subject health ua
dc.subject healthy lifestyle ua
dc.subject interacting pre-schools ua
dc.subject.classification 37.027+37.018.26 ua
dc.title Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї в аспекті формування у дітей здоров'язбережувальної поведінки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу