ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Омельянчук, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-30T11:28:15Z | |
dc.date.available | 2018-05-30T11:28:15Z | |
dc.date.issued | 2017-12 | |
dc.identifier.citation | Омельянчук, М. В. Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры / М. В. Омельянчук // Система і структура східнослов’янських мов : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 12. - С. 234-242. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19359 | |
dc.description.abstract | В статье представлен анализ концепта “Герой” в русской лингвокультуре с точки зрения лингвосемиотики и паремиологии. Рассмотрен также аналогичный фрейм как ключевой и наиболее суггестивно валентный элемент феноменообразующего кластера современной компьютерной игры. На основе сопоставления обеих единиц (концепта для лингвокультуры и фрейма для виртуального игрового пространства) в лингвосемиотическом, историко-философском и паремиологическом аспектах с применением фреймового анализа были описаны основные черты репрезентации концепта в мире компьютерной игры, а также выявлены точки деформации в проекции вторичного явления. | ua |
dc.description.abstract | У статті представлено аналіз концепту “Герой” у російській лінгвокультурі з точки зору лінгвосеміотики та пареміологии. Розглянуто також аналогічний фрейм як ключовий і найбільш суггестивно валентний елемент головного для феномену кластеру сучасної комп'ютерної гри. На основі зіставлення обох одиниць (концепту для лінгвокультури і фрейму для віртуального ігрового простору) в лінгвосеміотичному, історико-філософському і пареміологічному аспектах із застосуванням фреймового аналізу були описані основні риси репрезентації концепту в світі комп'ютерної гри, а також виявлені точки деформації у проекції вторинного явища | ua |
dc.description.abstract | This article provides the analysis of the concept "hero" in the Russian linguoculture from the point of view of linguоsemiotics and paremiology. A similar frame as the key and the most suggestively valent element of the phenomenon-forming cluster of the modern computer game has been considered as well. Based on the matching of two units (the concept for linguoculture and the frame for a virtual game space) in linguosemiotical, historical, philosophical and paremiological aspects with the applying of the frame analysis the main features of the concept representation in the world of a computer game were described, the points of deformation in the secondary phenomenon projection were identified. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | герой | ua |
dc.subject | концепт | ua |
dc.subject | фрейм | ua |
dc.subject | фреймовый анализ | ua |
dc.subject | искусственный интеллект | ua |
dc.subject | компьютерная игра | ua |
dc.subject | герой | ua |
dc.subject | концепт | ua |
dc.subject | фрейм | ua |
dc.subject | штучний інтелект | ua |
dc.subject | фреймовий аналіз | ua |
dc.subject | комп'ютерна гра | ua |
dc.subject | hero | ua |
dc.subject | concept | ua |
dc.subject | frame | ua |
dc.subject | frame analysis | ua |
dc.subject | artificial intelligence | ua |
dc.subject | computer game | ua |
dc.title | Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры | ua |
dc.title.alternative | Концепт “Герой” у російській лінгвокультурі та особливості його репрезентації у фреймі сучасної комп'ютерної гри | ua |
dc.title.alternative | The concept “Hero” in the Russian linguoculture and the features of it’s representation in the frame of the modern computer game | ua |
dc.type | Article | ua |