Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Омельянчук, М. В.
dc.date.accessioned 2018-05-30T11:28:15Z
dc.date.available 2018-05-30T11:28:15Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.citation Омельянчук, М. В. Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры / М. В. Омельянчук // Система і структура східнослов’янських мов : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 12. - С. 234-242. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19359
dc.description.abstract В статье представлен анализ концепта “Герой” в русской лингвокультуре с точки зрения лингвосемиотики и паремиологии. Рассмотрен также аналогичный фрейм как ключевой и наиболее суггестивно валентный элемент феноменообразующего кластера современной компьютерной игры. На основе сопоставления обеих единиц (концепта для лингвокультуры и фрейма для виртуального игрового пространства) в лингвосемиотическом, историко-философском и паремиологическом аспектах с применением фреймового анализа были описаны основные черты репрезентации концепта в мире компьютерной игры, а также выявлены точки деформации в проекции вторичного явления. ua
dc.description.abstract У статті представлено аналіз концепту “Герой” у російській лінгвокультурі з точки зору лінгвосеміотики та пареміологии. Розглянуто також аналогічний фрейм як ключовий і найбільш суггестивно валентний елемент головного для феномену кластеру сучасної комп'ютерної гри. На основі зіставлення обох одиниць (концепту для лінгвокультури і фрейму для віртуального ігрового простору) в лінгвосеміотичному, історико-філософському і пареміологічному аспектах із застосуванням фреймового аналізу були описані основні риси репрезентації концепту в світі комп'ютерної гри, а також виявлені точки деформації у проекції вторинного явища ua
dc.description.abstract This article provides the analysis of the concept "hero" in the Russian linguoculture from the point of view of linguоsemiotics and paremiology. A similar frame as the key and the most suggestively valent element of the phenomenon-forming cluster of the modern computer game has been considered as well. Based on the matching of two units (the concept for linguoculture and the frame for a virtual game space) in linguosemiotical, historical, philosophical and paremiological aspects with the applying of the frame analysis the main features of the concept representation in the world of a computer game were described, the points of deformation in the secondary phenomenon projection were identified. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject герой ua
dc.subject концепт ua
dc.subject фрейм ua
dc.subject фреймовый анализ ua
dc.subject искусственный интеллект ua
dc.subject компьютерная игра ua
dc.subject герой ua
dc.subject концепт ua
dc.subject фрейм ua
dc.subject штучний інтелект ua
dc.subject фреймовий аналіз ua
dc.subject комп'ютерна гра ua
dc.subject hero ua
dc.subject concept ua
dc.subject frame ua
dc.subject frame analysis ua
dc.subject artificial intelligence ua
dc.subject computer game ua
dc.title Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры ua
dc.title.alternative Концепт “Герой” у російській лінгвокультурі та особливості його репрезентації у фреймі сучасної комп'ютерної гри ua
dc.title.alternative The concept “Hero” in the Russian linguoculture and the features of it’s representation in the frame of the modern computer game ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу