Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Феномени здоров'я та здоров'язбереження дитини в контексті сучасних наукових поглядів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2018-05-29T10:45:18Z
dc.date.available 2018-05-29T10:45:18Z
dc.date.issued 2016-11
dc.identifier.citation Андрущенко, Н. В. Феномени здоров'я та здоров'язбереження дитини в контексті сучасних наукових поглядів / Н. В. Андрущенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи / Уман. держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. - Вип. 55. - С. 238-245. ua
dc.identifier.issn 2307-4922
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19328
dc.description.abstract У статті розглядається й уточнюється сутність понять: "здоров'я", "здоров'язбереження", "здоровий спосіб життя", які мають взаємообумовлювальний характер. Автор на основі аналізу наукових поглядів щодо сутності категорії "здоров'я" виокремлює його чотири складових: фізичну, психічну, духовну і соціальну та тлумачить сутність кожної з них. Дослідниця формулює передумови формування здорового способу життя, а також суб'єктивні та об'єктивні фактори, що впливають на формування здорового способу життя особистості. ua
dc.description.abstract In the article the essence and clarifies the concepts of «health», «health saving», «healthy lifestyle» that have mutually caused character. The author based on the analysis of scientific views regarding the nature of the category of «health» pointed out its four components: physical, mental, spiritual and social and interprets the essence of each. The researcher formulates prerequisites healthy lifestyle and subjective and objective factors affecting the healthy lifestyle of the individual highlight the following: compliance in practice all the above indicators of healthy life; distinguish between objective factors are: the state of air, water, soil, food, housing, clothing, shoes, toys, hygiene items. Many studies allow to conclude that the traditional system of preschool education is focused only on the transfer of knowledge and ideas about health that does not lead to education of the children of conduct that promotes the use of accumulated information, transforming it into all aspects of the life of the child. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ФОП Жовтий О. О. ua
dc.subject здоров'я ua
dc.subject фізичне здоров'я ua
dc.subject психічне здоров'я ua
dc.subject здоров'язбереження ua
dc.subject соціальне здоров'я ua
dc.subject здоровий спосіб життя ua
dc.subject health ua
dc.subject physical health ua
dc.subject psychological health ua
dc.subject spirit health ua
dc.subject.classification 37.027+37.018.26 ua
dc.title Феномени здоров'я та здоров'язбереження дитини в контексті сучасних наукових поглядів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу