Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні орієнтири розвитку методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
dc.date.accessioned 2018-05-22T10:14:26Z
dc.date.available 2018-05-22T10:14:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Алексєєнко-Лемовська, Л. В. Методологічні орієнтири розвитку методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 28 – С. 11-17. ua
dc.identifier.issn 2519-4623
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19238
dc.description.abstract У статті визначено методологічні орієнтири розвитку методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, зокрема системний підхід, що відбиває загальний зв’язок і взаємозумовленість явищ і процесів навколишньої дійсності, орієнтує на необхідність підходити до явищ життя як до систем, що мають певну будову і свої закони функціонування; компетентнісний підхід, що дозволяє змогу розглянути розвиток методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів як поетапний процес набуття знань, практичних умінь організації методичної роботи в дошкільному навчальному закладі та досвіду емоційно-ціннісного ставлення до суб’єктів і способів педагогічної діяльності; середовищний підхід, що передбачає створення спеціального середовища управління процесом розвитку суб’єктів педагогічного процесу, забезпечує проходження таких базових процедур: середовищетворення, наповнення ніш, інверсія середовища, спрямована на відновлення розуміння середовища. ua
dc.description.abstract The article defines methodological benchmarks of methodical competence of pre-school teachers, including systematic approach, reflecting the overall relationship and interdependence of phenomena and processes of reality, focuses on the need to approach the phenomena of life as systems that have a structure and its own laws of functioning; competence approach, which allows to consider the development of methodological competence of teachers of preschool institutions as a gradual process of gaining knowledge, practical skills of methodical work in preschool institution and experience of emotional and value attitude to the subjects and methods of teaching; environmental approach that provides creating a special environment, development process management of pedagogical process subjects, ensures the passage of such basic procedures: creation of environment, filling of niches, inversion of environment, aimed at restoring of environment understanding. ua
dc.description.abstract В статье определены методологические ориентиры развития методической компетентности воспитателей дошкольных учебных заведений, в том числе системный подход, отражающий общую связь и взаимообусловленность явлений и процессов окружающей действительности, ориентирует на необходимость подходить к явлениям жизни как к системам, которые имеют определенное строение и свои законы функционирования; компетентностный подход, позволяющий рассмотреть развитие методической компетентности воспитателей дошкольных учебных заведений как поэтапный процесс приобретения знаний, практических умений организации методической работы в дошкольном учебном заведении и опыта эмоционально-ценностного отношения к субъектам и способов педагогической деятельности; средовой подход, предусматривающий создание специальной среды управления процессом развития субъектов педагогического процесса, обеспечивает прохождение таких базовых процедур: создания среды, наполнения ниш, инверсия среды, направленная на восстановление понимания среды. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, м. Київ ua
dc.subject методологія ua
dc.subject наукові підходи ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject середовищний підхід ua
dc.subject methodology ua
dc.subject scientific approaches ua
dc.subject system approach ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject the environmental approach ua
dc.subject методология ua
dc.subject научные подходы ua
dc.subject системный подход ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject средовой подход ua
dc.subject.classification 373.2.091.12:001.82 ua
dc.title Методологічні орієнтири розвитку методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів ua
dc.title.alternative Methodological development benchmarks of methodical competence of pre-school teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу