У статті аналізуються теоретичні проблеми підготовки майбутніх фахівців у галузі охорони здоров’я в умовах університетської
освіти: автор стверджує, що кожна професія базується на специфічній для неї системі сформованих знань, майбутній фахівець має бути готовий до розв’язання найскладніших завдань у різних галузях,
зокрема у сфері охорони здоров’я. Професійна підготовка вимагає постійного удосконалення умов університетської освіти, постановку
нових завдань і мети, розширення інформаційної бази викладчів, що
виступають як передавачі знань, умінь та навичок
В статье анализируются теоретические проблемы подготовки
будущих специалистов в сфере охраны здоровья в условиях университетского образования: автор утверждает, что любая профессия базируется на специфической для нее системе сформированных знаний,
будущий специалист должен быть готов к решению сложных задач в
разных областях и конечно же в области охраны здоровья. Профессиональная подготовка требует постоянного усложнения условий
университетской подготовки, постановки новых задач и целей, расширения информационной базы преподавателей, которые выступа-
ют как передатчики знаний, умений и навыков.
This article analyzes the theoretical problems of future health sector
professionals training in university education, the author claims that every
profession is based on a specific system of knowledge, future specialist
should be ready to solve the most difficult tasks in different spheres
and particularly in health care. Professional training requires constant
improvement of the conditions of university education, setting new goals
and objectives, enriching the information base of teachers, who act as
transmitters of knowledge and skills.