Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Чуйне ставлення вихователя до дітей як засіб налагодження педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі ДНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коржук, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2018-05-22T06:48:02Z
dc.date.available 2018-05-22T06:48:02Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Коржук, О. Чуйне ставлення вихователя до дітей як засіб налагодження педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі ДНЗ / О. Коржук // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Ін-т розв. дитини. – Київ : Вид-во НПУ імені В. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 34. - С. 101-107. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19215
dc.description.abstract У статті актуалізовано питання модернізації національної системи освіти в Україні на засадах дитиноцентрованої педагогіки. Звернено увагу на проблему формування нового вихователя, спроможного не тільки декларувати, а й повсякчас впроваджувати в життя засади гуманістичного виховання. Здійснено теоретичний аналіз сутності понять «взаємодія», «педагогічна взаємодія», «педагогічне спілкування», «ставлення», «чуйне ставлення». Представлено стратегії міжособистісної взаємодії, охарактеризовано функціонально-рольову та особистісну сторони педагогічної взаємодії. Виділено ознаки педагогічного спілкування, здійснюваного на суб’єкт-суб’єктному рівні. Розкрито типи педагогічного ставлення. Прослідковано вплив чуйного ставлення вихователя до дітей на ефективність розгортання особистісно-орієнтованої педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, налагодження спілкування на основі рівноправного партнерства, глибокої відкритості, щирості. ua
dc.description.abstract В статье актуализирован вопрос модернизации национальной системы образования в Украине на основе педагогики, центрированной на ребенке. Обращено внимание на проблему формирования нового воспитателя, способного не только декларировать, но и постоянно внедрять в жизнь принципы гуманистического воспитания. Осуществлен теоретический анализ сущности понятий «взаимодействие», «педагогическое взаимодействие», «педагогическое общение», «отношение». Представлены стратегии межличностного взаимодействия, охарактеризованы функционально-ролевая и личностная стороны педагогического взаимодействия. Выделены признаки педагогического общения, осуществляемого на субъект-субъектном уровне. Раскрыто типы педагогического отношения. Прослежено влияние отзывчивого отношения воспитателя к детям на эффективность личностно-ориентированного педагогического взаимодействия в учебно-воспитательном процессе дошкольного образовательного учреждения, улучшения общения на основе равноправного партнерства, глубокой открытости, искренности. ua
dc.description.abstract Article actualizes the modernization of the national education system in Ukraine based on personality pedagogy. Attention is paid to the problem of formation of a new teacher, capable not only declare, but always implement the principles of humanistic education. Theoretical analysis of the essence of the concepts of «interaction», «teacher interaction», «teacher communication», «attitude». The article presents strategies of interpersonal interaction, characterizes functional-role and the personal side of pedagogical interaction, highlights features of pedagogical communication, implemented on subject-level, reveals the types of pedagogical attitude. Followed impact sensitive attitude to child educator for efficient deployment of student-centered pedagogical interaction in the educational process kindergarten, establishing dialogue based on equal partnership, deep openness, sincerity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject філософія людиноцентризму ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject педагогічне спілкування ua
dc.subject педагогічне ставлення ua
dc.subject чуйне ставлення ua
dc.subject философия человекоцентризма ua
dc.subject педагогическое взаимодействие ua
dc.subject педагогическое общение ua
dc.subject педагогическое отношение ua
dc.subject чуткое отношение ua
dc.subject philosophy humanocentrism ua
dc.subject teacher interaction ua
dc.subject teacher communication ua
dc.subject teacher attitude ua
dc.subject.classification 373.2.011.3-051 ua
dc.title Чуйне ставлення вихователя до дітей як засіб налагодження педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі ДНЗ ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу