Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль культурно-дозвіллєвої діяльності у процесах соціалізації дитини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриньків, Андрій
dc.date.accessioned 2018-05-21T07:23:27Z
dc.date.available 2018-05-21T07:23:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гриньків, А. Роль культурно-дозвіллєвої діяльності у процесах соціалізації дитини / А. Гриньків // Вісник інституту розвитку дитини. Серія : Філософія. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 33. - С. 15-20. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19189
dc.description.abstract У статті розглядається вплив феномену дозвілля, вільного часу на формування соціальної культури дітей дошкільного віку. Аналізуються програми, що передбачають культурно-дозвіллєву діяльність у процесах навчання та виховання. Зокрема, наголошується увага на соціалізацію у процесі супроводу входження дитини у суспільство, становлення її соціальних цінностей як члена соціуму, через комлексний підхід організації культурно-дозвіллєвої діяльності. Організація культурного дозвілля сприяє формуванню поважного ставлення до педагога, емпатії до інших дітей доброзичливого і турботливого ставлення до молодших. Дозвіллєва сфера дає суб’єкту можливість займатися улюбленою справою, зустрічатися із цікавими людьми, відвідувати значимі для них місця, бути учасниками важливих подій. Під час організації власної дозвіллєвої діяльністі в дитини виникають бажання та мотиви соціальної взаємодії. В соціальній участі дитина проявляє вольові зусилля, освоює соціальний досвід, етичні норми. ua
dc.description.abstract The article examines the impact of the phenomenon of leisure, leisure time on the formation of social culture preschoolers. The specificity of the socialization of the child requires special activity of adults - integrated support social formation of the child in the process of training, education and development. The identity of the child can normally be formed only in social terms. One great resource optimization of socio-cultural adaptation of children is a cultural and leisure activities, which has the ability to stimulate the processes of socialization, inculturation and personal fulfillment. The leisure organization promotes respect for the teacher, empathy for other children friendly and caring attitude towards younger. When organizing events totake care of creating an environment that will help your child meet its social and cultural needs. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject культурно-дозвіллєва діяльність ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject культура ua
dc.subject соціум ua
dc.subject соціальна культура ua
dc.subject socialization ua
dc.subject cultural and leisure ua
dc.subject preschool children ua
dc.subject culture ua
dc.subject society ua
dc.subject social culture ua
dc.subject.classification 159.923.2 ua
dc.title Роль культурно-дозвіллєвої діяльності у процесах соціалізації дитини ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу