Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриньків, Андрій
dc.date.accessioned 2018-05-21T07:09:33Z
dc.date.available 2018-05-21T07:09:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гриньків, А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - N 2. - С. 37-43. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19188
dc.description.abstract Аналізується ряд метакогнітивних досліджень, висновки яких уможливлюють якісно нові освітні технології. Автор розглядає взаємозв’язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метакогнітивних здібностей на розуміння тексту. Метакогнітивна теорія розглядається як потенціал для викладачів, а новітні дослідження метакогнітивних процесів передумовою освітніх інновацій. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вища освіта України ua
dc.subject метакогнітивний ua
dc.subject дослідження ua
dc.subject освіта ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject навчальні здібності ua
dc.subject метакогнітивний моніторинг ua
dc.subject метакогнітивна регуляція ua
dc.title Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу