ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гриньків, Андрій | |
dc.date.accessioned | 2018-05-21T07:09:33Z | |
dc.date.available | 2018-05-21T07:09:33Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гриньків, А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - N 2. - С. 37-43. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19188 | |
dc.description.abstract | Аналізується ряд метакогнітивних досліджень, висновки яких уможливлюють якісно нові освітні технології. Автор розглядає взаємозв’язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метакогнітивних здібностей на розуміння тексту. Метакогнітивна теорія розглядається як потенціал для викладачів, а новітні дослідження метакогнітивних процесів передумовою освітніх інновацій. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вища освіта України | ua |
dc.subject | метакогнітивний | ua |
dc.subject | дослідження | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | інноваційні технології | ua |
dc.subject | навчальні здібності | ua |
dc.subject | метакогнітивний моніторинг | ua |
dc.subject | метакогнітивна регуляція | ua |
dc.title | Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій | ua |
dc.type | Article | ua |