Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інформаційно-комунікаційні технології як компонент освітнього середовища

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, Ю. І.
dc.date.accessioned 2018-05-17T12:53:10Z
dc.date.available 2018-05-17T12:53:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Олійник, Ю. І. Інформаційно-комунікаційні технології як компонент освітнього середовища / Ю. І. Олійник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 29(39). - С. 165-169. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19176
dc.description.abstract У статті розглядаються концепції формування сучасного освітнього середовища. Особлива увага надана питанням впливу інформаційно-комунікаційних технологій на структуру освітньої сфери соціокультурного простору. Висвітлено основні компоненти сучасної фахової моделі вчителя в аспекті застосування ІКТ як універсального педагогічного інструменту. Описані властивості освітніх середовищ, базованих на техніко-дидактичних можливостях комп'ютерних пристроїв. Розглянуто зміни форм навчальної діяльності вчителя та учня в освітньому середовищі, сформованому за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются концепции формирования современной образовательной среды. Особое внимание уделено влиянию информационно-коммуникационных технологий на её структуру. Освещены основные компоненты современной профессиональной модели учителя в аспекте применения ИКТ как универсального педагогического инструмента. Описанные свойства образовательных сред, основанных на технико-дидактических возможностях компьютерных устройств. Рассмотрены изменения форм учебной деятельности учителя и ученика в образовательной среде, сформированном с помощью информационно-коммуникационных технологий. ua
dc.description.abstract The article deals with the concepts of the formation of a modern educational environment. Particular attention is paid to the issues of the influence of information and communication technologies on the structure of the educational sphere of the socio-cultural space. The main components of the modern professional model of the teacher in the aspect of the use of ICT as a universal pedagogical tool are highlighted. The properties of educational environments based on the technical and didactic capabilities of computer devices are described. The changes of the forms of educational activities of the teacher and the student in the educational environment formed by means of information and communication technologies are considered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітнє середовище ua
dc.subject навчальна діяльність ua
dc.subject педагогічні властивості ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject культурно-освітня діяльність ua
dc.subject образовательная среда ua
dc.subject учебная деятельность ua
dc.subject педагогические свойства ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject культурно-образовательная деятельность ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject educational activity ua
dc.subject pedagogical characteristics ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject cultural and educational activity ua
dc.subject.classification 37.09:004 ua
dc.title Інформаційно-комунікаційні технології як компонент освітнього середовища ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics