ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | |
dc.date.accessioned | 2012-12-09T21:49:35Z | |
dc.date.available | 2012-12-09T21:49:35Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Янченко, Тамара Василівна. Проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. В. Янченко ; наук. кер. Л. М. Завацька ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1915 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено питанням теорії і практики соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Автором виявлено і сформульовано структуру, зміст та форми соціально-педагогічної підтримки дітей з боку земських органів місцевого самоуправління, православної церкви, громадських організацій та приватних осіб. У роботі проаналізовано стан вивчення проблеми у педагогічній та історико-педагогічній літературі. З’ясовано сутність поняття “соціально-педагогічна підтримка”, подано педагогічні характеристики тих категорій дітей, які потребували захисту у зазначений період, обґрунтовано чинники, що загострили потребу в організації їх навчання і суспільного виховання. У дисертації виявлено та актуалізовано досвід виправного, антиалкогольного та релігійно-морального виховання підростаючого покоління, а також визначено можливості використання позитивного історичного досвіду у діяльності сучасних навчально-виховних закладів. | ru_RU |
dc.description.abstract | The dissertation is dedicated to the problems of theory and practice of the social-pedagogical assistance of children, who needed protection in Ukraine in the second part of the 19th century – at the beginning of the 20th century. The author of the dissertation has revealed and formulated the structure, the matter and forms of social-pedagogical assistance of children by zemsky bodies of the local authorities, the Christian church, social organizations and private persons. The state of researching this problem in pedagogical and history-pedagogical literature was analyzed in dissertation. There was cleared the essence of the term “social-pedagogical assistance”, given the pedagogical characteristics to the categories of children, who needed protection at the indicated period and grounded the factors, which strained the need in arranging their studying and social education. In the dissertation there was revealed and actualized the experience of penitentiary, antialcoholic, religious and moral education on new generation. The possibilities of using modern educational institutions are also determined in the research. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | соціально-педагогічна підтримка | ru_RU |
dc.subject | суспільне виховання | ru_RU |
dc.subject | виправне виховання | ru_RU |
dc.subject | соціалізація | ru_RU |
dc.subject | соціальна адаптація | ru_RU |
dc.subject | педагогізація соціальної допомоги | ru_RU |
dc.subject | занедбані діти | ru_RU |
dc.subject | social-pedagogical assistance | ru_RU |
dc.subject | social education | ru_RU |
dc.subject | penitentiary education | ru_RU |
dc.subject | socialization | ru_RU |
dc.subject | social adaptation | ru_RU |
dc.subject | pedagogicalization of social help | ru_RU |
dc.subject | neglected children | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.013.42 (09) | ru_RU |
dc.title | Проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |