Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Янченко, Тамара Василівна
dc.date.accessioned 2012-12-09T21:49:35Z
dc.date.available 2012-12-09T21:49:35Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Янченко, Тамара Василівна. Проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. В. Янченко ; наук. кер. Л. М. Завацька ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1915
dc.description.abstract Дисертацію присвячено питанням теорії і практики соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Автором виявлено і сформульовано структуру, зміст та форми соціально-педагогічної підтримки дітей з боку земських органів місцевого самоуправління, православної церкви, громадських організацій та приватних осіб. У роботі проаналізовано стан вивчення проблеми у педагогічній та історико-педагогічній літературі. З’ясовано сутність поняття “соціально-педагогічна підтримка”, подано педагогічні характеристики тих категорій дітей, які потребували захисту у зазначений період, обґрунтовано чинники, що загострили потребу в організації їх навчання і суспільного виховання. У дисертації виявлено та актуалізовано досвід виправного, антиалкогольного та релігійно-морального виховання підростаючого покоління, а також визначено можливості використання позитивного історичного досвіду у діяльності сучасних навчально-виховних закладів. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problems of theory and practice of the social-pedagogical assistance of children, who needed protection in Ukraine in the second part of the 19th century – at the beginning of the 20th century. The author of the dissertation has revealed and formulated the structure, the matter and forms of social-pedagogical assistance of children by zemsky bodies of the local authorities, the Christian church, social organizations and private persons. The state of researching this problem in pedagogical and history-pedagogical literature was analyzed in dissertation. There was cleared the essence of the term “social-pedagogical assistance”, given the pedagogical characteristics to the categories of children, who needed protection at the indicated period and grounded the factors, which strained the need in arranging their studying and social education. In the dissertation there was revealed and actualized the experience of penitentiary, antialcoholic, religious and moral education on new generation. The possibilities of using modern educational institutions are also determined in the research. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject соціально-педагогічна підтримка ru_RU
dc.subject суспільне виховання ru_RU
dc.subject виправне виховання ru_RU
dc.subject соціалізація ru_RU
dc.subject соціальна адаптація ru_RU
dc.subject педагогізація соціальної допомоги ru_RU
dc.subject занедбані діти ru_RU
dc.subject social-pedagogical assistance ru_RU
dc.subject social education ru_RU
dc.subject penitentiary education ru_RU
dc.subject socialization ru_RU
dc.subject social adaptation ru_RU
dc.subject pedagogicalization of social help ru_RU
dc.subject neglected children ru_RU
dc.subject.classification 37.013.42 (09) ru_RU
dc.title Проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics