Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сова, Ольга
dc.date.accessioned 2018-04-12T10:16:22Z
dc.date.available 2018-04-12T10:16:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сова, О. Історичний огляд зародження художньої роботи на пленері / О. Сова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, Ч. 2. – С. 227-235. ua
dc.identifier.issn 2307-4906
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18688
dc.description СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Коваленко Є. В. Характеристика основних естетичних параметрів імпресіоністичної техніки у пленерному живописі / Є. В. Коваленко // Гілея:науковий вісник: Збірник наукових праць. – К., 2014. – Випуск 86. – С. 253‒256. 2. Лильо-Откович З. Український пейзажний живопис ХІХ – початку ХХ сторіччя / З. Лильо-Откович. – К.: Балтія-Друк, 2007. – 120 с. 3. Соколинский В. М. Формирование художника-педагога средствами живописи пейзажа: автореф. дис. … док. пед. наук : 13.00.02 / Соколинский Владимир Михайлович; [Место защиты: Моск. пед. гос. ун-т]. – Москва, 2009. – 40 с. 4. Черватюк В. О. Методичні рекомендації з пленерного живопису для молодих художників / В. О. Черватюк // Українська академія мистецтва. – К., 2013. – Випуск 21. – С. 44‒51. 5. Черватюк В. О. Пленерний живопис – невідʼємна складова художньої освіти / В. О. Черватюк // Мистецька освіта. – К., 2010. – С. 403‒409. 6. Чурсіна В. І. Робота на пленері. Проблеми теорії і творчої практики / В. І. Чурсіна // Мистецтвознавчі та культурні аспекти дизайну. – Харків: ХДАДМ, 2011. – Вип. 5 – С. 149‒152. 7. Шевнюк О. Л. Методика навчання образотворчого мистецтва у вищих навчальних закладах: Навч. Посіб. / О. Л. Шевнюк. – Київ: Освіта України, 2017. – 311 с. 8. Юр М. Естетико-культурологічні особливості художнього простору в живописі імпресіонізму [Електронний ресурс] / М. Юр // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. – 2014. – Вип. 10. – С. 255–269. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mist_2014_10_21. 9. Яланський А. В. Композиція пейзажу як фактор ефективного розвитку художньо-образного мислення студентів / А. В. Яланський // Українська академія мистецтва. – К., 2014. – Випуск 23. – С. 18‒28. 10. Böhlich A. Mit Feder, Stift und Pinsel / Adolf Böhlich, Alexander Alfs // Eine Anleitung für grafisches Gestalten. 2. Auflage. – Berlin: Volk und Wissen Volkseigener Verlag, 1983. – 203 s. ua
dc.description.abstract У статті представлена ретроспектива зародження та розвитку роботи художників на пленері. Розкрито вагомість впливу на світовий пленерний живопис творчості митців «барбізонської школи» та імпресіоністів. Висвітлено яскраві особистості представників українського національного пленерного живопису XIX–ХХ ст. Окреслено значення творчої пленерної практики у системі навчального процесу художньо-педагогічного вищого навчального закладу. Виявлено, що на пленері студенти отримують досвід роботи в природних умовах, удосконалюють технологічні уміння і навички роботи з простором, об’ємом, формою, колоритом. ua
dc.description.abstract The article presents a retrospective of the origin and development of artists’ work on the plein air. The article shows the influence of the «Barbizon School» artists and Impressionists creativity on the world plein air painting. Bright personalities of the Ukrainian national plein air painting representatives of the XIX‒XX centuries are displayed. The meaning of the term «plein air» is determined, which means the artist’s work in the open air, during which the impression of light and air effects in the landscape, still life, portrait outside the workshop is studied. The importance of creative plein air practice in the system of the educational process in the art-pedagogical higher educational institution is outlined. In the plein air students receive work experience in the natural conditions. They improve the technological skills and skills in working with space, volume, shape, color in various natural environments. ua
dc.description.abstract В статье представлена ретроспектива зарождения и развития работы художников на пленэре. Раскрыто весомость влияния на мировую пленэрную живопись творчества художников «барбизонской школы» и импрессионистов. Отображены яркие личности представителей украинской национальной пленэрной живописи XIX‒ХХ вв. Определено значение творческой пленэрной практики в системе учебного процесса художественно-педагогического высшего учебного заведения. Установлено, что на пленэре студенты получают опыт работы в природных условиях, совершенствуют технологические умения и навыки работы с пространством, объемом, формой, колоритом. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» ua
dc.subject пленер ua
dc.subject живопис ua
dc.subject пейзаж ua
dc.subject художники-барбізонці ua
dc.subject імпресіонізм ua
dc.subject українські пейзажисти ua
dc.subject pleinair ua
dc.subject painting ua
dc.subject landscape ua
dc.subject artists Barbizon ua
dc.subject impressionism ua
dc.subject Ukrainian landscape painters ua
dc.subject пленэр ua
dc.subject живопись ua
dc.subject пейзаж ua
dc.subject художники-барбизонцы ua
dc.subject импрессионизм ua
dc.subject украинские пейзажисты ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:75 ua
dc.title Історичний огляд зародження художньої роботи на пленері ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу