ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сова, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T10:16:22Z | |
dc.date.available | 2018-04-12T10:16:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Сова, О. Історичний огляд зародження художньої роботи на пленері / О. Сова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, Ч. 2. – С. 227-235. | ua |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18688 | |
dc.description | СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Коваленко Є. В. Характеристика основних естетичних параметрів імпресіоністичної техніки у пленерному живописі / Є. В. Коваленко // Гілея:науковий вісник: Збірник наукових праць. – К., 2014. – Випуск 86. – С. 253‒256. 2. Лильо-Откович З. Український пейзажний живопис ХІХ – початку ХХ сторіччя / З. Лильо-Откович. – К.: Балтія-Друк, 2007. – 120 с. 3. Соколинский В. М. Формирование художника-педагога средствами живописи пейзажа: автореф. дис. … док. пед. наук : 13.00.02 / Соколинский Владимир Михайлович; [Место защиты: Моск. пед. гос. ун-т]. – Москва, 2009. – 40 с. 4. Черватюк В. О. Методичні рекомендації з пленерного живопису для молодих художників / В. О. Черватюк // Українська академія мистецтва. – К., 2013. – Випуск 21. – С. 44‒51. 5. Черватюк В. О. Пленерний живопис – невідʼємна складова художньої освіти / В. О. Черватюк // Мистецька освіта. – К., 2010. – С. 403‒409. 6. Чурсіна В. І. Робота на пленері. Проблеми теорії і творчої практики / В. І. Чурсіна // Мистецтвознавчі та культурні аспекти дизайну. – Харків: ХДАДМ, 2011. – Вип. 5 – С. 149‒152. 7. Шевнюк О. Л. Методика навчання образотворчого мистецтва у вищих навчальних закладах: Навч. Посіб. / О. Л. Шевнюк. – Київ: Освіта України, 2017. – 311 с. 8. Юр М. Естетико-культурологічні особливості художнього простору в живописі імпресіонізму [Електронний ресурс] / М. Юр // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. – 2014. – Вип. 10. – С. 255–269. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mist_2014_10_21. 9. Яланський А. В. Композиція пейзажу як фактор ефективного розвитку художньо-образного мислення студентів / А. В. Яланський // Українська академія мистецтва. – К., 2014. – Випуск 23. – С. 18‒28. 10. Böhlich A. Mit Feder, Stift und Pinsel / Adolf Böhlich, Alexander Alfs // Eine Anleitung für grafisches Gestalten. 2. Auflage. – Berlin: Volk und Wissen Volkseigener Verlag, 1983. – 203 s. | ua |
dc.description.abstract | У статті представлена ретроспектива зародження та розвитку роботи художників на пленері. Розкрито вагомість впливу на світовий пленерний живопис творчості митців «барбізонської школи» та імпресіоністів. Висвітлено яскраві особистості представників українського національного пленерного живопису XIX–ХХ ст. Окреслено значення творчої пленерної практики у системі навчального процесу художньо-педагогічного вищого навчального закладу. Виявлено, що на пленері студенти отримують досвід роботи в природних умовах, удосконалюють технологічні уміння і навички роботи з простором, об’ємом, формою, колоритом. | ua |
dc.description.abstract | The article presents a retrospective of the origin and development of artists’ work on the plein air. The article shows the influence of the «Barbizon School» artists and Impressionists creativity on the world plein air painting. Bright personalities of the Ukrainian national plein air painting representatives of the XIX‒XX centuries are displayed. The meaning of the term «plein air» is determined, which means the artist’s work in the open air, during which the impression of light and air effects in the landscape, still life, portrait outside the workshop is studied. The importance of creative plein air practice in the system of the educational process in the art-pedagogical higher educational institution is outlined. In the plein air students receive work experience in the natural conditions. They improve the technological skills and skills in working with space, volume, shape, color in various natural environments. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлена ретроспектива зарождения и развития работы художников на пленэре. Раскрыто весомость влияния на мировую пленэрную живопись творчества художников «барбизонской школы» и импрессионистов. Отображены яркие личности представителей украинской национальной пленэрной живописи XIX‒ХХ вв. Определено значение творческой пленэрной практики в системе учебного процесса художественно-педагогического высшего учебного заведения. Установлено, что на пленэре студенты получают опыт работы в природных условиях, совершенствуют технологические умения и навыки работы с пространством, объемом, формой, колоритом. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | ua |
dc.subject | пленер | ua |
dc.subject | живопис | ua |
dc.subject | пейзаж | ua |
dc.subject | художники-барбізонці | ua |
dc.subject | імпресіонізм | ua |
dc.subject | українські пейзажисти | ua |
dc.subject | pleinair | ua |
dc.subject | painting | ua |
dc.subject | landscape | ua |
dc.subject | artists Barbizon | ua |
dc.subject | impressionism | ua |
dc.subject | Ukrainian landscape painters | ua |
dc.subject | пленэр | ua |
dc.subject | живопись | ua |
dc.subject | пейзаж | ua |
dc.subject | художники-барбизонцы | ua |
dc.subject | импрессионизм | ua |
dc.subject | украинские пейзажисты | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:75 | ua |
dc.title | Історичний огляд зародження художньої роботи на пленері | ua |
dc.type | Article | ua |