Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Улькіна, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2012-11-29T22:18:21Z
dc.date.available 2012-11-29T22:18:21Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Улькіна, Тетяна Володимирівна. Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Улькіна ; наук. кер. Н. І. Пов’якель ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 27 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1854
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню розвитку пізнавальних здібностей у старших дошкільників засобами ігрових психотехнік. Уточнено поняття “пізнавальні здібності”, виявлено “Обдарований”, “Високий”, “Помірний”, “Помірно-знижений” інтегровані типи та дев’ять синтезів поєднань компонентів всередині кожного інтегрованого типу розвитку пізнавальних здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Виявлено, що пізнавальні здібності дітей старшого дошкільного віку є інтегрованим типом здібностей, які є аналогом загальних здібностей та виступають синтетичним проявом рівня творчих можливостей дитини (творчий компонент або креативність), рівня пізнавального розвитку (інтелектуальний компонент), її пізнавальної активності, зацікавленості та научуваності (поведінково-результативний компонент). Обґрунтовано основи психолого-педагогічного забезпечення оптимізації розвитку пізнавальних здібностей у старших дошкільників. Розроблено та апробовано розвивально-психокорекційну програму розвитку пізнавальних здібностей засобами ігрових психотехнік у старших дошкільників. ru_RU
dc.description.abstract Research of dissertation is devoted to theoretical-experimental learning of development of cognitions of the children under school age by the use of playing vocational psychology. The conception “cognitions” was specified, it was determined that “gifted”, “high”, “moderate”, “moderate-lowering” are integral types of development and it was determined nine syntheses of combinations, the component inside every integral type of determined of cognitions of the children under school age. It is determined that cognitions are integral basis abilities of the children that include such components: degree of thinking, mnemonic, perceptional constituents; degree of the children’s teaching; cognitions as systematic behavior manifestation of cognitions that nesitates in curiosity and interest of the child; degree of child’s ability for research and inclination to successful and creative decision of creative tasks. Principles of psychological-pedagogical ensuring of optimization of development of cognitions of the children under school age were explained (proved)/ It was worked out and tasted the developing – psychocorrectional program of development of cognitions by the use of playing vocational psychology by the children under school age. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject здібності ru_RU
dc.subject пізнавальні здібності ru_RU
dc.subject креативність ru_RU
dc.subject обдарованість ru_RU
dc.subject типи розвитку пізнавальних здібностей ru_RU
dc.subject пізнавальна активність ru_RU
dc.subject ігрові психотехнології ru_RU
dc.subject психотехніки ru_RU
dc.subject група домінантних показників ru_RU
dc.subject abilities ru_RU
dc.subject cognitions ru_RU
dc.subject creation ru_RU
dc.subject natural gifts (endowments) ru_RU
dc.subject types of development of cognitions ru_RU
dc.subject cognitive activity ru_RU
dc.subject playing vocational psychology ru_RU
dc.subject vocational psychology ru_RU
dc.subject group of dominant indices ru_RU
dc.subject.classification 159.922.72:371.382 ru_RU
dc.title Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics