Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтерпретація споживацької поведінки у контексті основних філософських парадигм

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сюсель, Юлія
dc.date.accessioned 2018-03-26T09:39:48Z
dc.date.available 2018-03-26T09:39:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сюсель, Ю. Інтерпретація споживацької поведінки у контексті основних філософських парадигм / Ю. Сюсель // Вісник Львівського університету : Серія філософсько-політологічні студії / Львів. нац. ун-т імені Івана Франка. – Львів : Вид-во ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – Вип. 15. – С. 114-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18510
dc.description.abstract У дослідженні розкрито когнітивні можливості парадигм, кожна з яких у межах філософського аналізу інтерпретує споживацьку поведінку. З’ясовано, що класична парадигма відображає економічний та етично-раціональний характер споживання; модерна парадигма побудована на вивченні споживацької поведінки як практичної реалізації споживацького світовідношення, обумовленого соціокультурним контекстом; постмодерна парадигма проголошує цінність комунікації, яка реалізується у споживацькій поведінці, і стає знаковою системою та способом конструювання простору буття людини і смислів її існування. ua
dc.description.abstract The study illustrates the cognitive capabilities of paradigms, each of which interprets consumer behavior within the philosophical analysis. It was found that the classical paradigm reflects the economic and ethical rational nature of consumption; the modern paradigm is based on the study of consumer behavior as a practical implementation of consumer attitudes which based on the sociocultural context; the postmodern paradigm proclaims the value of communication, which is realized in consumer behavior, and becomes a sign system and the way of constructing the space of human existence and the meanings of its existence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Львівський національний університет імені Івана Франка ua
dc.subject споживання ua
dc.subject споживацька поведінка ua
dc.subject парадигма ua
dc.subject соціальна дія ua
dc.subject комунікативна дія ua
dc.subject consumption ua
dc.subject consumer behavior ua
dc.subject paradigm ua
dc.subject social action ua
dc.subject communicative action ua
dc.subject.classification 17.021.1:316.454.3-052 ua
dc.title Інтерпретація споживацької поведінки у контексті основних філософських парадигм ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу