ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тетерук, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2012-11-28T22:51:17Z | |
dc.date.available | 2012-11-28T22:51:17Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Тетерук, Світлана Петрівна. Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. П. Тетерук ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1847 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному вивченню шляхів розвитку механізмів саморегуляції при вивченні іноземної мови, розробці та впровадженню навчальної програми з формування саморегуляції як цілісного утворення. Виявлено, що розвиток саморегуляції студентів при вивченні іноземної мови є недостатнім і зумовлюється такими механізмами як самооцінка, рівень домагань, рефлексія та самоконтроль, а також особливостями мисленнєвої діяльності та властивостями уваги. Розроблено та апробовано навчальну програму формування механізмів саморегуляції студентів на заняттях з іноземної мови. Доведено, що підвищення рівня саморегулювання при вивченні іноземної мови можливе шляхом використання у навчальному процесі активних методів навчання (дискусій, проблемних ситуацій, творчих завдань, різноманітних ігор, психологічних вправ, групових форм роботи). Результатом такої роботи є не лише підвищення рівня саморегуляції студентів, а й розвиток їх комунікативної компетентності, підвищення впевненості в собі, ініціативності, самостійності, тобто особистісне зростання в цілому. | ru_RU |
dc.description.abstract | The dissertation is dedicated to theoretical grounds and empirical study of mechanisms of students’ self-regulation in foreign space, elaboration and application of educational program on forming the process of self-regulation. Native and world achievements, devoted to the problem of self-regulation, have been analysed in the work Particularly, views on the issues of person’s activity as a subject of regulation of his activity and behaviour are enlighted, main approaches of the self-regulation research are presented. It is marked that in spite of many-sided psycho-pedagogical research of self-regulation, the study of the specific character of self-regulation within studying of foreign language hasn’t been the subject of the special study yet. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | саморегуляція | ru_RU |
dc.subject | самоуправління | ru_RU |
dc.subject | регулятивні механізми | ru_RU |
dc.subject | механізми саморегуляції | ru_RU |
dc.subject | самооцінка | ru_RU |
dc.subject | рівень домагань | ru_RU |
dc.subject | рефлексія | ru_RU |
dc.subject | самоконтроль | ru_RU |
dc.subject | self-regulation | ru_RU |
dc.subject | self-management | ru_RU |
dc.subject | regulative mechanisms | ru_RU |
dc.subject | self-regulation mechanisms | ru_RU |
dc.subject | self-estimation | ru_RU |
dc.subject | the pretension level | ru_RU |
dc.subject | reflexion | ru_RU |
dc.subject | self-control | ru_RU |
dc.subject.classification | 159. 923 – 057. 87: 159. 947. 3 | ru_RU |
dc.title | Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |