Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тетерук, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2012-11-28T22:51:17Z
dc.date.available 2012-11-28T22:51:17Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Тетерук, Світлана Петрівна. Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. П. Тетерук ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1847
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному вивченню шляхів розвитку механізмів саморегуляції при вивченні іноземної мови, розробці та впровадженню навчальної програми з формування саморегуляції як цілісного утворення. Виявлено, що розвиток саморегуляції студентів при вивченні іноземної мови є недостатнім і зумовлюється такими механізмами як самооцінка, рівень домагань, рефлексія та самоконтроль, а також особливостями мисленнєвої діяльності та властивостями уваги. Розроблено та апробовано навчальну програму формування механізмів саморегуляції студентів на заняттях з іноземної мови. Доведено, що підвищення рівня саморегулювання при вивченні іноземної мови можливе шляхом використання у навчальному процесі активних методів навчання (дискусій, проблемних ситуацій, творчих завдань, різноманітних ігор, психологічних вправ, групових форм роботи). Результатом такої роботи є не лише підвищення рівня саморегуляції студентів, а й розвиток їх комунікативної компетентності, підвищення впевненості в собі, ініціативності, самостійності, тобто особистісне зростання в цілому. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to theoretical grounds and empirical study of mechanisms of students’ self-regulation in foreign space, elaboration and application of educational program on forming the process of self-regulation. Native and world achievements, devoted to the problem of self-regulation, have been analysed in the work Particularly, views on the issues of person’s activity as a subject of regulation of his activity and behaviour are enlighted, main approaches of the self-regulation research are presented. It is marked that in spite of many-sided psycho-pedagogical research of self-regulation, the study of the specific character of self-regulation within studying of foreign language hasn’t been the subject of the special study yet. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject саморегуляція ru_RU
dc.subject самоуправління ru_RU
dc.subject регулятивні механізми ru_RU
dc.subject механізми саморегуляції ru_RU
dc.subject самооцінка ru_RU
dc.subject рівень домагань ru_RU
dc.subject рефлексія ru_RU
dc.subject самоконтроль ru_RU
dc.subject self-regulation ru_RU
dc.subject self-management ru_RU
dc.subject regulative mechanisms ru_RU
dc.subject self-regulation mechanisms ru_RU
dc.subject self-estimation ru_RU
dc.subject the pretension level ru_RU
dc.subject reflexion ru_RU
dc.subject self-control ru_RU
dc.subject.classification 159. 923 – 057. 87: 159. 947. 3 ru_RU
dc.title Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу