Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностичний етап формування вокальної підготовленості студентів на основі інтеграції національних традицій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сунь, Гоцян
dc.date.accessioned 2018-03-22T13:26:46Z
dc.date.available 2018-03-22T13:26:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сунь Гоцян Діагностичний етап формування вокальної підготовленості студентів на основі інтеграції національних традицій / Гоцян Сунь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 86-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18451
dc.description.abstract Стаття представляє діагностичний етап формування вокальної підготовленості майбутніх учителів музики на основі інтеграції національних традицій. Діагностичні зрізи проводилися відповідно до попередньо окреслених критеріїв і показників сформованості вокальної підготовленості студентів КНР на основі інтеграції національних українських співацьких традицій з урахуванням того, що вокальна підготовленість є цілісною системою і включає мотиваційно-спрямувальний, ціннісно-пізнавальний і творчо-виконавський компоненти. ua
dc.description.abstract The paper presents diagnostic stage of formation of vocal training of future music teachers through the integration of national traditions. To achieve research purposes during konstatuvalnoho experiment was used the following set of methods: questionnaires, tests, diagnostic surveys (written and oral) conversation, pedagogical supervision, use of diagnostic blocks and creative tasks, mathematical methods to study the statistical data and more.Diagnostic cuts were carried out according to pre-defined criteria and indicators vocal formation of readiness of students of China based on the integration of national traditions of Ukrainian singers Given that vocal preparedness is an integrated system that includes spryamuvalnyy motivational, cognitive and value-creative-performing components. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностичні зрізи ua
dc.subject освітні вимірювання ua
dc.subject вокальна підготовленість студентів КНР ua
dc.subject інтеграція національних українських співацьких традицій ua
dc.subject компоненти ua
dc.subject diagnostic sections ua
dc.subject educational measurement ua
dc.subject vocal preparedness of students of China ua
dc.subject integration of national Ukrainian singers tradition ua
dc.subject components ua
dc.subject.classification 378.637 ua
dc.title Діагностичний етап формування вокальної підготовленості студентів на основі інтеграції національних традицій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу