ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Верьовкін, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T14:39:45Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T14:39:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Верьовкін, В. В. Філософія освіти як інноваційний напрям новітніх філософських та педагогічних досліджень / В. В. Верьовкін // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Українська АН. - Київ : Гілея, 2017. - Вип. 120 (5). - С. 214-219 . | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18431 | |
dc.description.abstract | Розглянуто роль філософії освіти, яка вже стала незамінною сферою знань для вирішення та пошуку практичних і негайних відповідей. Філософія є інтелектуальною і споглядальною вправою; це справжня активність для дозвілля, один, який повинен бути поданий для свого власного блага. Ця інтелектуальна і споглядальна діяльність служить вирішенню практичних проблем освіти, тому що вибір, дії і судження – пісок практичної області яка залежна від інтелектуальних знань. Філософія освіти є однією з найважливіших дисциплін не тільки в освіті студента–педагога але й як самостійна наукова дисципліна метою, якої пошук відповідей. | ua |
dc.description.abstract | The role of philosophy of education has become seriously blurred with constant cries for practical and immediate answers. Philosophy is an intellectual and contemplative exercise; it is a true activity of leisure, one which needs to be enjoyed for its own sake. This intellectual and contemplative activity is of service to the practical concerns of education because choice, action, and judgement – the concerns of the practical realm – depend upon intellectual knowledge. Philosophy of education is, therefore, an essential discipline in the education of the student– teacher. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во "Гілея" | ua |
dc.subject | філософія | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | педагогічна освіта | ua |
dc.subject | практична | ua |
dc.subject | спекулятивна | ua |
dc.subject | споглядальна | ua |
dc.subject | інтелектуальна | ua |
dc.subject | метафізика | ua |
dc.subject | епістемологія | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | philosophy | ua |
dc.subject | teacher education | ua |
dc.subject | practical | ua |
dc.subject | speculative | ua |
dc.subject | contemplative | ua |
dc.subject | intellect | ua |
dc.subject | metaphysics | ua |
dc.subject | epistemology | ua |
dc.subject.classification | 1:37 | ua |
dc.title | Філософія освіти як інноваційний напрям новітніх філософських та педагогічних досліджень | ua |
dc.type | Article | ua |