Розглянуто роль філософії освіти, яка вже стала незамінною сферою
знань для вирішення та пошуку практичних і негайних відповідей. Філософія
є інтелектуальною і споглядальною вправою; це справжня активність для
дозвілля, один, який повинен бути поданий для свого власного блага. Ця
інтелектуальна і споглядальна діяльність служить вирішенню практичних
проблем освіти, тому що вибір, дії і судження – пісок практичної області яка
залежна від інтелектуальних знань. Філософія освіти є однією з найважливіших
дисциплін не тільки в освіті студента–педагога але й як самостійна наукова
дисципліна метою, якої пошук відповідей.
The role of philosophy of education has become seriously blurred with
constant cries for practical and immediate answers. Philosophy is an intellectual
and contemplative exercise; it is a true activity of leisure, one which needs to be
enjoyed for its own sake. This intellectual and contemplative activity is of service
to the practical concerns of education because choice, action, and judgement – the
concerns of the practical realm – depend upon intellectual knowledge. Philosophy
of education is, therefore, an essential discipline in the education of the student–
teacher.