Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мінь Шаовей
dc.date.accessioned 2018-03-21T13:32:16Z
dc.date.available 2018-03-21T13:32:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мінь Шаовей Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук. 13.00.02 / Мінь Шаовей ; [Наук. кер. Н. К. Білова] ; М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18427
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Поняття «рефлексивні уміння майбутніх учителів музики» у дослідженні визначено як складне, динамічне інтегральне особистісно-фахове метаутворення, яке виявляється у володінні способами критичного самоаналізу, самооцінки і корекції реальних виконавсько-педагогічних досягнень «фахового Я» на основі проекції їх на суб’єктивно узагальнені індивідуальні фахово-інтерпретаційні комплекси як особистісно-ціннісні шкали, з метою виходу студентів у рефлексивну позицію, мобілізацію особистісно-фахових ресурсів, спрямованих на розширення і модифікацію власного мистецько- педагогічного досвіду, що забезпечує професійно-творчу самоідентифікацію та досягнення фахових акмевершин. Структуру досліджуваного феномену складають аналітично- ідентифікаційний, емоційно-регулятивний, інтерпретаційно-парадигмальний і корекційно-стратегічний компоненти. У роботі науково обґрунтовано педагогічні умови і принципи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики, визначено критерії і рівні сформованості рефлексивних умінь у процесі фортепіанної підготовки, розроблено і експериментально перевірено поетапну методику формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. ua
dc.description.abstract В диссертации исследована проблема формирования рефлексивных умений будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки. Рефлексивные умения будущих учителей музыки определяются как сложное, динамичное интегральное личностно-профессиональное метаобразование, которое проявляется в овладении способами критического самоанализа, самооценки и коррекции реальных исполнительно-педагогических достижений «профессионального Я» на основе проекции на субъективно обобщенные индивидуальные профессионально-интерпретационные комплексы как личностно-ценностные шкалы, с целью выхода субъекта в рефлексивную позицию, мобилизации личностно-профессиональных ресурсов, направленных на модификацию собственного художественно- педагогического опыта, что обеспечивает профессионально-творческую самоидентификацию и достижение профессиональных акмевершин. Структуру исследуемого феномена составляют аналитически- идентификационный, эмоционально-регулятивный, интерпретационно- парадигмальный и коррекционно-стратегический компоненты. В работе научно обоснованы педагогические условия и принципы формирования рефлексивных умений будущих учителей музыки, определены критерии и уровни сформированности исследуемого феномена в процессе фортепианной подготовки, разработана и экспериментально проверена поэтапная методика формирования рефлексивных умений будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки. ua
dc.description.abstract The dissertation researched a topical problem of the forming reflexive skills of future music teachers in the process of piano training. Reflective skills of future music teachers are defined as a complex, dynamic, integral personal-professional meta-formation. It is manifested in the conscious possession of ways of self- analysis, self-esteem, and correction of the results of performing and pedagogical activity, through critical comparison with the formed individual professional- interpretational complexes in the process of reconstructing professional experience. Reflexive skills provide thereflective position of subjects, actualization their personal value and intellectual resources to achieve personal and professional acme. The structure of the explored phenomenon consists of analytically- identifying, emotional-regulatory, interpretive-paradigmatic and correction- strategic components. The dissertation scientifically substantiates the pedagogical conditions, principles, criteria and levels of the forming reflexive abilities of future music teachers in the process of piano training. Author’s method of forming reflexive skills of future music teachers was created and tested by experiment, which proved the effectiveness of author’s methods. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject рефлексивні уміння майбутніх учителів музики ua
dc.subject фортепіанна підготовка ua
dc.subject індивідуальні фахово-інтерпретаційні комплекси ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject рефлексия ua
dc.subject рефлексивные умения будущих учителей музыки ua
dc.subject фортепианная подготовка ua
dc.subject индивидуальные профессионально- интерпретационные комплексы ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject reflection ua
dc.subject reflexive skills of future music teachers ua
dc.subject piano training ua
dc.subject formed individual professional-interpretational complexes ua
dc.subject reflexive attitude ua
dc.subject phased methodоlogy ua
dc.subject.classification 378.147+78+159.955.4+786.2 ua
dc.title Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу