У статті розглянуті історико-педагогічні аспекти становлення графічної освіти у ХХ столітті і визначено її роль у проектно-технологічній діяльності учнівської молоді, що дозволяє прогностичніше вирішити, оцінити проблеми, пов’язані з удосконаленням якості освіти, визначенням її змісту у вітчизняній школі.
В статье рассмотрены историко-педагогические аспекты становления графического образования в ХХ веке и определена его роль в проектно-технологической деятельности ученической молодежи, что позволяет прогностично решить оценить проблемы, связанные с усовершенствованием качества образования, определением его содержания в отечественной школе.
In the articles the considered history pedagogics aspects of becoming of graphic education in ХХ century and her role is certain in project technology activity of student's young people, that is allowed by prognosis to decide to estimate problems, educations related to the improvement of quality, by determination of her maintenance at domestic school.