Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слобожанінов, Павло Андрійович
dc.date.accessioned 2018-03-15T11:53:07Z
dc.date.available 2018-03-15T11:53:07Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Слобожанінов, П. А. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук. 13.00.04 / Павло Андрійович Слобожанінов ; [Наук. кер. С. Ю. Путров] ; М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 23 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18364
dc.description.abstract У дисертації досліджено формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій (створення інформаційно-насиченого освітнього середовища вищого навчального закладу; суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладачів і студентів у процесі використання активних методів навчання; залучення майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації до інтернет-спілкування в Інтернет-середовищі з викладачами, студентами та фахівцями у сфері фітнес-діяльності та рекреаційно-оздоровчої діяльності; розвиток у процесі проведення навчальної та виробничої практик стійкої потреби майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації у набутті професійної компетентності у сфері фітнес- діяльності та рекреаційно-оздоровчої діяльності). Розроблено модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Уточнено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації. ua
dc.description.abstract В диссертации исследовано формирование профессиональной компетентности будущих специалистов по фитнесу и рекреации с применением информационно- коммуникационных технологий. Формирование профессиональной компетентности будущих специалистов по фитнесу и рекреации с применением информационно-коммуникационных технологий рассматривается как процесс организации учебной деятельности студентов высших учебных заведений с помощью информационно-образовательных ресурсов, обеспечивающих получение качественного высшего физкультурного образования и эффективное осуществление фитнес-деятельности и рекреационно- оздоровительной деятельности. Профессиональная компетентность специалиста по фитнесу и рекреации рассматривается как интегративная характеристика деловых и личностных качеств специалиста, определяет его глубокую осведомленность, профессиональные умения и навыки, личностный опыт, нацеленность на перспективность и креативность в работе, способность достигать значительных результатов в фитнес-деятельности и рекреационно-оздоровительной деятельности. Выявлены, теоретически обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия формирования профессиональной компетентности будущих специалистов по фитнесу и рекреации с применением информационно- коммуникационных технологий (создание информационно-насыщенного образовательной среды высшего учебного заведения; субъект-субъектное взаимодействие преподавателей и студентов в процессе использования активных методов обучения; привлечение будущих специалистов по фитнесу и рекреации в интернет-общение в Интернет-среде с преподавателями, студентами и специалистами в сфере фитнес-деятельности и рекреационно-оздоровительной деятельности; развитие в процессе проведения учебной и производственной практик устойчивой потребности будущих специалистов по фитнесу и рекреации в овладении профессиональной компетентностью в сфере фитнес-деятельности и рекреационно-оздоровительной деятельности). Разработана модель формирования профессиональной компетентности будущих специалистов по фитнесу и рекреации с применением информационно- коммуникационных технологий. Уточнены критерии, показатели и уровни сформированности профессиональной компетентности будущих специалистов по фитнесу и рекреации. Дальнейшее развитие получили формы, методы и средства профессиональной подготовки будущих специалистов по фитнесу и рекреации в высших учебных заведениях. ua
dc.description.abstract In the dissertation the formation of professional competence of the future experts in fitness and recreation using information and communication technologies was studied. It revealed theoretically grounded and experimentally tested pedagogical conditions of formation of the professional competence of the future experts in fitness and recreation with the use of information and communication technologies (creating information-rich educational environment of higher educational institution; subject-subject interaction between teachers and students in the use of active learning methods; attracting future experts in fitness and recreation in the Internet communication in Internet environment with teachers, students and professionals in the field of fitness activities and recreation and wellness activities, the development in the course of educational and production practice of a sustainable needs of future professionals in fitness and recreation of professional competence in the field of the fitness activities and recreational and wellness activities). The author has developed the model of forming professional competence of future experts in fitness and recreation using information and communication technologies. The criteria, indicators and levels of the formation of professional competence of future experts in fitness and recreation are specified. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування професійної компетентності ua
dc.subject майбутні фахівці з фітнесу та рекреації ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject формирование профессиональной компетентности ua
dc.subject будущие специалисты по фитнесу и рекреации ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject formation of professional competence ua
dc.subject future experts in fitness and recreation ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject.classification 378.147:613.7]:004 ua
dc.title Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу