Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Авєріна, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2018-03-07T10:59:19Z
dc.date.available 2018-03-07T10:59:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Авєріна, О. Сучасні маркетингові тенденції / О. Авєріна // Нова парадигма : філософія : [журнал наукових праць] / голов. ред. В. П. Бех. ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; творче об’єднання «Нова парадигма». – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 129. – С. 92-100. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18315
dc.description.abstract У статті проаналізовано вплив сучасних світових тенденцій на зміни в структурі маркетингової діяльності. Розглянуто такі суттєві для маркетингу тренди, як зміна структури ринків, зміна споживацької поведінки, що спонукають до переосмислення ролі сучасного маркетингу як для окремих компаній, так і для соціуму в цілому. Результатом дослідження є рекомендації щодо орієнтації маркетингу компаній на сучасному ринку. ua
dc.description.abstract Influence of modern world tendencies for changes in marketing activity are analyses in this article. To observe marketing trends, such as changes in marketing structure, in models of consumers behavior. So, author to revaluate the role of marketing activity for private company’s and for society in general. The result of this research is recommendations for marketing’s orientations in modern company’s. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject роль маркетингу ua
dc.subject світові тенденції ua
dc.subject структура ринку ua
dc.subject модель споживацької поведінки ua
dc.subject теорія поколінь ua
dc.subject marketing role ua
dc.subject world tendencies ua
dc.subject markets structure ua
dc.subject model of consumer’s behavior ua
dc.subject theory of generations ua
dc.title Сучасні маркетингові тенденції ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу