У статті розглянуто сутність комерційної номінації як основного напряму сучасної
лінгвопіарології; визначено зміст поняття “неймінг”, в основу якого покладено креативний процес
комерційної номінації загалом; запропоноване визначення фармацевтичного неймінгу; розроблено
прикладну методику творення артефактів (денотативних найменувань) фармацевтичного неймінгу,
що включає такі методи, як нейролінгвістичне програмування (базується на методі семантичного
диференціалу, що дає змогу виявити емоційне ставлення споживачів до препарату та його імені;
визначити потенційні ризики для фармацевтичного бренду); лінгвістичні рекламні технології,
пресуппозиції і сучасне словотворення (комбінації різних способів і засобів словотвору, переважно
абревіації і словоскладання).
В статье рассмотрена сущность коммерческой номинации как основного направления
современной лингвопиарологии; определено содержание понятия “нейминг”, в основу которого
положен креативный процесс коммерческой номинации в целом; предложено определение
фармацевтического нейминга; разработана прикладная методика создания артефактов
(денотативных наименований) фармацевтического нейминга, включающая такие методы, как
нейролингвистическое программирование (базируется на методе семантического дифференциала,
что позволяет выявить эмоциональное отношение потребителей к продукту и его имени, определить
потенциальные риски для фармацевтического бренда); лингвистические рекламные технологии,
пресуппозиции и современное словообразование (комбинации различных способов и средств
словообразования, преимущественно аббревиации и словосложения).
The essence of commercial nomination as the main trend of modern linguopiarology has been
considered in the article. The content of the concept of “naming” has been determined, which is based on the
creative process of commercial nomination in general. The definition of pharmaceutical naming has been
proposed. An applied methodology for creating artefacts (denotative names) of pharmaceutical naming that
includes such methods as neurolinguistics programming (based on the semantic differential method, which
enables to identify the emotional attitude of consumers towards the drug and its name; identify certain risks
for the pharmaceutical brand); linguistic advertising technologies, presuppositions and modern wordformation
(combinations of different ways and means of word formation, mainly abbreviations and wordbuilding)
have been developed.