Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови діяльності учнівського самоврядування у допоміжній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Супрун, Микола Олексійович
dc.date.accessioned 2018-02-27T13:58:01Z
dc.date.available 2018-02-27T13:58:01Z
dc.date.issued 1994
dc.identifier.citation Супрун, М. О. Педагогічні умови діяльності учнівського самоврядування у допоміжній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 - спеціальна педагогіка / Микола Олексійович Супрун ; [наук. кер. Бондар Віталій Іванович] ; Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. ‒ Київ, 1994. ‒ 23 c. ‒ укp. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18098
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 - спеціальна педагогіка, Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Київ, 1994 р. Захищається 15 наукових робіт, в яких здійснено аналіз педагогіки, психології та шкільної практики також результати експериментального дослідження. Встановлено. що діяльність розумово відсталих школярів в органах учнівського самоврядування залежить від правильного корекційно-педагогічного керівництва і виступає істотним механізмом виховання соціальної зрілості. Здійснено впровадження запропонованих педагогічних умов в практику допоміжних шкіл, наводяться дані про ефективність їх застосування. ua
dc.description.abstract Dissertation (manuscript) for the searching of the scientific degree of the candidate of pedagogical sciences.'Speciality 13.00.03 - special pedagogics. Ukrainian State Pedagogical University named by M. Dragomanov, Kuiv, 1994 15 scientific works are defendiny, which contain the theoretical grounds of the pupil self-management activity at the auxiliary school and also the results of the experimental investigations. It is proved that mentally retarded pupils activity in selfmanagement bodies depends on proper correctional and pedagogical guidance. It is the essential educational mechanism of such abnormal, pupils socialgronth. The inculcation of the proposed pedagogical conditions is carried out into the practice of the auxiliary schools activity. Also the facts of their efficacy in the process of organisation of the pupil self-management are cited. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject учнівське самоврядування ua
dc.subject школярі з інтелектуальними порушеннями ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject student self-management ua
dc.subject schoolchildren with intellectual disabilities ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.title Педагогічні умови діяльності учнівського самоврядування у допоміжній школі ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу