Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Супрун, Микола Олексійович
dc.date.accessioned 2018-02-14T11:59:07Z
dc.date.available 2018-02-14T11:59:07Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Супрун, М. О. Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти : витоки, становлення та розвиток (кінець ХІХ – перша половина ХХ ст.) : монографія / М. О. Супрун. – Київ : Вид. Паливода А. В., 2005. – 328 с. ua
dc.identifier.issn 966-8037-52-9
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18060
dc.description Рекомендовано до друку Вченою радою Київського юридичного інституту МВС України (протокол №4 від 29 грудня 2004 р.) ua
dc.description.abstract Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку вітчизняної теорії та практики корекційного навчання учнів допоміжних шкіл. У історико-педагогічному ракурсі розглядаються компоненти педагогічного процесу: організація, зміст, методика. Визначені основні періоди й етапи становлення та розвитку корекційного навчання дітей із особливими потребами, висвітлено його основні тенденції, починаючи з другої половини ХІХ – до середини ХХ ст. Книга розрахована на наукових працівників, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією спеціальної педагогіки. ua
dc.description.abstract The historical and pedagogical analysis of the development of the national theory and practice of corrective education of pupils of auxiliary schools is carried out. In the historical pedagogical perspective, the components of the pedagogical process are considered: organization, content, methodology. The main periods and stages of the formation and development of corrective education for children with special needs have been determined, and its main trends have been covered since the second half of the 19th to the mid-20th century. The book is designed for researchers, teachers, students, all who are interested in the history of special pedagogy. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид. Паливода А.В. ua
dc.subject спеціальна школа для дітей з особливими освітніми потребами ua
dc.subject школярі з інтелектуальними порушеннями ua
dc.subject корекційне виховання ua
dc.subject корекційне навчання ua
dc.subject учні допоміжної школи ua
dc.subject навчання ua
dc.subject special school for children with special educational needs ua
dc.subject schoolchildren with intellectual disabilities ua
dc.subject correctional education ua
dc.subject remedial education ua
dc.subject.classification 376. 433 (091) (477) «19/20» ua
dc.title Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) ua
dc.type Book ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics