Публікація:
Корекційне виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Супрун, Микола Олексійович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

МП «Леся»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У монографії здійснено історико-педагогічний аналіз становлення відчизняної теорії та практики корекційного виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування , а також розкрито сучасний стан його розвитку. Дослідження розглядає різноманітні аспекти функціонування учнівського самоврядування у сучасній спеціальній школі для дітей з особливими потребами. В додатках подаються матеріали з досвіду організації позаадиторної роботи курсантів-психологів та студентів-дефектологів у допоміжних школах м.Києва. Книга розрахованана на наукових працівників, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться спеціальною педагогікою. Монографія може бути використана як навчальний посібник у наквчально-виховному процесі закладів освіти МВС України з метою більш повного вивчення історико-педагогічних основ розвитку девіантної поведінки підлітків.

Опис

Ключові слова

спеціальна школа для дітей з особливими потребами, корекційне виховання, учні допоміжної школи, девіантна поведінка підлітків, учнівське самоврядування, монографія

Бібліографічний опис

Супрун, М. О. Корекційне виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування : монографія / М. О. Супрун. – Київ : МП «Леся», 2009. – 212 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced