Abstract:
У монографії здійснено історико-педагогічний аналіз становлення відчизняної теорії та практики корекційного виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування , а також розкрито сучасний стан його розвитку. Дослідження розглядає різноманітні аспекти функціонування учнівського самоврядування у сучасній спеціальній школі для дітей з особливими потребами. В додатках подаються матеріали з досвіду організації позаадиторної роботи курсантів-психологів та студентів-дефектологів у допоміжних школах м.Києва. Книга розрахованана на наукових працівників, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться спеціальною педагогікою. Монографія може бути використана як навчальний посібник у наквчально-виховному процесі закладів освіти МВС України з метою більш повного вивчення історико-педагогічних основ розвитку девіантної поведінки підлітків.