Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Осмислення феномену чуйного ставлення вихователя до дітей дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Коржук, О. С.
dc.date.accessioned 2018-02-14T11:30:45Z
dc.date.available 2018-02-14T11:30:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Коржук, О. С. Осмислення феномену чуйного ставлення вихователя до дітей дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях = Awareness about the phenomenon of a sensitive attitude from the educator to preschool children in psychological and pedagogical studies / О. С. Коржук // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 2, ч. І : Педагогічні науки. – С. 76-85. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18054
dc.description.abstract Акцентовано увагу на протиріччях між високими вимогами, що висуваються до фахівців дошкільного профілю, зростаючими потребами закладів дошкільної освіти у вихователях зі сформованими на високому рівні професійно значущими особистісними якостями, зокрема чуйністю, емпатійністю та недостатнім рівнем реалізації окресленого напрямку у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. ua
dc.description.abstract Attention is focused on the contradictions between the high demands placed on the specialists of the pre-school profile, the growing needs of pre-school education institutions in educators with professionally significant personal qualities that have developed at a high level, in particular responsiveness, empathy and the insufficient level of realization of the outlined direction in the educational process of higher educational institutions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject гуманно- особистісний підхід в освітньому процесі ua
dc.subject чуйне ставлення ua
dc.subject чуйність ua
dc.subject humane-personal approach in the educational process ua
dc.subject sensitive attitude ua
dc.subject sensitivity ua
dc.subject.classification 373.2.011.3-051:159.9.072.4 ua
dc.title Осмислення феномену чуйного ставлення вихователя до дітей дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях ua
dc.title.alternative Awareness about the phenomenon of a sensitive attitude from the educator to preschool children in psychological and pedagogical studies ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics