ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аветисян, Л. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T10:47:59Z | |
dc.date.available | 2018-02-13T10:47:59Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Аветисян, Л. А. Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ / Л. А. Аветисян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 3-7. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17974 | |
dc.description.abstract | На перших етапах запровадження компетентнісного підходу в процес розробки освітніх програм в Росії виникли невідповідності між заявленим бажаним результатом і механізмами його досягнення. Запропонована стаття покликана виявити основні точки розриву між принципами, передбаченими компетентнісним підходом, та обмеженнями федеральних державних стандартів (ФДОС) РФ. | ua |
dc.description.abstract | From the early stages of implementation of competence-based approach in the process of educational programs development in Russia there were a lot of discrepancies between the declared outcomes and mechanisms to achieve it. This article aims to identify the main gap between the principles of the competence-based approach and the limitations of the federal state educational standards (FSES) of the Russian Federation. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | ФДОС | ua |
dc.subject | освітні програми | ua |
dc.subject | competent-based approach | ua |
dc.subject | FSES | ua |
dc.subject | educational programs | ua |
dc.subject.classification | 378(470) | ua |
dc.title | Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ | ua |
dc.type | Article | ua |