ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жигінас, Тетяна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T07:49:50Z | |
dc.date.available | 2018-02-13T07:49:50Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Жигінас, Т. В. Мотиваційно-спонукальний компонент – системоутворюючий фактор підготовки студентів до концертно-пргосвітницької діяльності / Т. В. Жигінас // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2003. – Вип. LІV (54). – С. 54-60. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17946 | |
dc.description.abstract | Мотив соціальної затребуваності стає психологічною базою для гармонійного професійного зростання майбутніх вчителів музики. Можливість творчої самореалізації, реального застосування професійних умінь виступає дієвим стимулом для педагогічного саморозвитку студентів, спонукою до концертно-просвітницької діяльності. Пропонуємо розглянути мотиваційно-примусовий компонент як складову процесу становлення та розвитку професійних і особистісних якостей студентів, а також плодючість їх творчих устремлінь, які виступають основою професійного та життєвого самовизначення. | ua |
dc.description.abstract | Мотив социальной востребованости становится психологической базой для гармонического профессионального роста будущих учителей музыки. Возможность творческой самореализации, реального применения профессиональных умений выступает действенным стимулом для педагогического саморазвития студентов, понуждением к концертно-просветительской деятельности. Предлагаем рассмотреть мотивационно-принудительный компонент как составную процесса становления и развития профессиональных и личностных качеств студентов, а также плодовитость их творческих устремлений, выступающих основой профессионального и жизненного самоопределения. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.title | Мотиваційно-спонукальний компонент – системоутворюючий фактор підготовки студентів до концертно-пргосвітницької діяльності | ua |
dc.type | Article | ua |