Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Співвідношення світської та духовної освіти: вітчизняний досвід ХІХ ст.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мозгова, Н. Г.
dc.date.accessioned 2018-01-31T09:58:51Z
dc.date.available 2018-01-31T09:58:51Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мозгова, Н. Г. Співвідношення світської та духовної освіти : вітчизняний досвід ХІХ ст. / Н. Г. Мозгова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 140-146. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17739
dc.description.abstract В статті висвітлюються теоретичні та соціокультурні підвалини узгодженості світської і духовної освіти на теренах вітчизняного досвіду XIX ст. На цьому тлі виявлено, що зародження й формування вітчизняної освітянської традиції сягає своїм корінням на початок XIX ст., коли було закладено та запроваджено в життя ряд тих освітянських реформ, які поклали початок традиції, яка існує й сьогодні відносно співвідношення світської і духовної освіти, а ретельне вивчення її надало можливість краще зрозуміти і конструктивно вирішувати ті проблеми, які постають сьогодні перед сучасною освітою України. ua
dc.description.abstract В статье освещаются теоретические и социокультурные основания соотношения светского и духовного образования на почве отечественного опыта XIX века. На этом фоне выявлено, что зарождение и формирование отечественной образовательной традиции уходит своими корнями к началу XIX века, когда были заложены и внедрены в жизнь ряд тех образовательных реформ, которые и положили начало той традиции, которая существует и сегодня относительно соотношения светского и духовного образования, а его пристальное изучение дало возможность лучше понять и конструктивно решать те проблемы, которые возникают сегодня в современном образовании Украины. ua
dc.description.abstract The article is devoted to analysis of theoretic and socio-cultural foundations of secular and spiritual education correlations in the context of domestic experience in ХIХth century. On this background, was discovered that the origin and formation of the national educational tradition reaches its roots in the early nineteenth century, when those series of educational reforms – which initiated tradition that exists for today regarding the correlation between secular and spiritual education – was founded and established. And its careful studying provided us an opportunity for better understanding and constructive solving those problems that emerging today in front of contemporary education in Ukraine. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject світська освіта ua
dc.subject духовна освіта ua
dc.subject освітянські традиції ua
dc.subject академічна корпоративність ua
dc.subject освітянські реформи ua
dc.subject светское образование ua
dc.subject духовное образование ua
dc.subject образовательные традиции ua
dc.subject академическая корпоративность ua
dc.subject образовательные реформы ua
dc.subject secular education ua
dc.subject spiritual education ua
dc.subject educational traditions ua
dc.subject academic corporatism ua
dc.subject educational reforms ua
dc.subject.classification 2-75:37.04.5:2](477) "18" ua
dc.title Співвідношення світської та духовної освіти: вітчизняний досвід ХІХ ст. ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics