Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Науково-теоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності у початковій школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Білик, Валентина Григорівна
dc.date.accessioned 2018-01-30T10:46:20Z
dc.date.available 2018-01-30T10:46:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Білик, В. Г. Науково-теоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності у початковій школі / В. Г. Білик // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Валеологія : сучасність і майбутнє. - Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2014. - № 1139, Вип. 18. - С. 76-81. ua
dc.identifier.issn 2073-3771
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17709
dc.description.abstract Автор указывает, что укрепление и сохранение здоровья младших школьников является важной социокультурной и педагогической проблемой. От профессиональной компетентности учителя начальной школы зависит эффективное решение актуальных заданий здоровьеформирующей деятельности в условиях современной парадигмы образования. В статье отмечено, что формирование готовности будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе направлено на овладение студентами профессионально ориентированными знаниями, умениями и навыками относительно интериоризации учениками ценностей здоровья и безопасности жизнедеятельности, проектирования и реализации программ и проектов формирования культуры здорового образа жизни младших школьников, обеспечения безопасности учеников в условиях возможного возникновения опасной ситуации, при ее появлении и в условиях чрезвычайных ситуаций. ua
dc.description.abstract An author specifies that strengthening and saving the health of junior schoolboys is an important sociocultural and pedagogical problem. On professional competence of primary school teacher depends effective solution of actual tasks of health forming activities within the terms of modern paradigm of education. It is marked in the article, that forming the readiness of future teachers toward health forming activity at primary school is oriented to students’ acquiring knowledge, abilities and skills in relation to internalization of health value and safety of vital functions, planning and realization of the programs and projects of forming the culture of healthy way of life of junior schoolboys, providing the safety of students in the conditions of possible accident, if it occurs and in conditions of extraordinary situations. ua
dc.description.abstract Автор вказує, що зміцнення та збереження здоров’я молодших школярів є важливою соціокультурною та педагогічною проблемою. Від професійної компетентності вчителя початкової школи залежить ефективне вирішення актуальних завдань здоров’яформувальної діяльності в умовах сучасної парадигми освіти. У статті зазначено, що формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі спрямоване на оволодіння студентами професійно орієнтованими знаннями, уміннями та навичками щодо інтеріоризації учнями цінностей здоров я і безпеки життєдіяльності, проектування і реалізації' програм і проектів формування культури здорового способу життя молодших школярів, забезпечення безпеки учнів в умовах можливого виникнення небезпечної ситуації, при її появі і в умовах надзвичайних ситуацій. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна ua
dc.subject здоров'яформувальна діяльність ua
dc.subject формування готовності ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject forming the readiness ua
dc.subject future teachers of primary school ua
dc.subject health forming activity ua
dc.subject.classification 378.13 ua
dc.title Науково-теоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності у початковій школі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics