Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Про педагогічний моніторинг рівнів сформованості готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білик, Валентина Григорівна
dc.date.accessioned 2018-01-29T12:55:38Z
dc.date.available 2018-01-29T12:55:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Білик, В. Г. Про педагогічний моніторинг рівнів сформованості готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі / В. Г. Білик // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. - Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренко, 2015. - № 10(54). - С. 10-17. ua
dc.identifier.issn 23125993
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17689
dc.description.abstract Автором характеризуються критерії, рівні та показники сформованості готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі. У статі вказується, що результати констатувального етапу педагогічного експерименту, проведеного автором, стали основою для виявлення та теоретичного обґрунтування педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі, до яких віднесено: конкретизацію змісту професійної підготовки майбутніх учителів з урахуванням специфіки здоров яформувальної діяльності в початковій школі; застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі суб'єкт-суб'єктної взаємодії 10 Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015, № 10 (54) викладача і студентів; розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у процесі проведення науково-дослідної роботи і практик. ua
dc.description.abstract Автором характеризуются критерии, уровни и показатели сформированности готовности будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе. В статье указывается, что результаты констатирующего этапа педагогического эксперимента, проведеного автором, стали основой для выявления и теоретического обоснования педагогических условий формирования готовности будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе, к которым отнесены; конкретизация содержания профессиональной подготовки будущих учителей с учетом специфики здоровьеформирующей деятельности в начальной школе; применение 16 Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015, № 10 (54} инновационных педагогических технологий в процессе субъект-субъектного взаимодействия преподавателя и студентов; развитие творческого потенциала будущих учителей начальной школы в процессе проведения научно- исследовательской работы и практик. ua
dc.description.abstract The author specifies that during the process of reform realization in the sphere of higher pedagogical education in Ukraine there appeared a challenge connected with a necessity to increase the efficiency of future primary school teachers' professional preparation, their ability to take care of a child, pay attention to him and assist to development of his personality. The author characterized criteria levels and indicators of formation of future teachers readiness to health forming activities at primary school. As indicators of motivational criteria the author considers: positive motivation to implementation of health forming activities at primary schools; desire and focus to work in educational sphere; belief in the importance of the chosen profession as a primary school teacher; the need to apply their knowledge and skills in health forming activity with younger students. The author classifies as a cognitive performance criterion: consistency, strength and depth of knowledge of children's anatomy and physiology with the basics of genetics, bases of valeology, life safety and methods of teaching the basics of health; quality professional terminology. As the indicators of procedural criteria author considers to be: the level of professionally oriented skills for the organization of health forming activities at primary school. Indicators of personal criteria, according to the author are: the level of communication skills; the level of empathy; the level of commitment to self-development of primary school teachers. It is stated in the article that the results of constanting phase of pedagogical experiment, conducted by the author, become the basis for the identification and study of theoretical pedagogical conditions of formation future teachers' readiness to health forming activities at primary school, which include: specification of the content of training future teachers of specific cate to health forming activities at primary schools; the use of innovative educational technologies in the subject-subject interaction between the teacher and students; development of creative potential of primary school teachers in the process of research and practices. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher СумДПУ імені А. С. Макаренка ua
dc.subject здоров'яформувальна діяльність ua
dc.subject критерії ua
dc.subject показники ua
dc.subject рівні ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject.classification 378.13 ua
dc.title Про педагогічний моніторинг рівнів сформованості готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності в початковій школі ua
dc.title.alternative О педагогическом мониторинге уровней сформированности готовности будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе ua
dc.title.alternative About pedagogical monitoring of the level of future primary school teachers' readiness to health forming activity ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу