Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пелагейченко, Микола Леонідович
dc.date.accessioned 2012-11-17T00:08:00Z
dc.date.available 2012-11-17T00:08:00Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Пелагейченко, Микола Леонідович. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. Л. Пелагейченко ; наук. кер. Є. М. Павлютенков ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1767
dc.description.abstract Дисертація присвячена процесу підготовки майбутніх учителів до організації проектної діяльності. На основі теоретичного і дослідно-експериментального вивчення проблеми розроблено зміст діяльності вчителя трудового навчання при організації проектної діяльності учнів. Проаналізовані і систематизовані поняття „проект”, „навчальний проект”, „метод проектів”, „проектна діяльність”. У дослідженні визначено критерії та показники, що дозволяють діагностувати рівень готовності студентів до означеної діяльності. У дисертації розкрито систему підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів. Обґрунтовано модель процесу підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів і модель проектної діяльності учнів. Виконане дослідження спрямоване на формування когнітивного, операційно-діяльнісного, потребнісно–мотиваційного компонентів готовності майбутніх фахівців. Визначені основні організаційно-педагогічні умови підготовки студентів до організації проектної діяльності учнів. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is devoted to the process of future teachers’ training for organizing of project activity. The contents of Labour teacher’s activity in basis organizing project work of pupils has been determined on the basis of theoretical and research - experimental studying of the problem. The notions "project", "educational project", "method of projects", "project activity" are analysed and systematized. Criteria and indices to diagnose students’ level of readiness to such activity are found. The system of future Labour teachers’ training for management of pupils’ project activity has been worked out. The model of future Labour teachers’ training for management of pupils’ project activity and model of pupils’ project activity are proved. This investigation is aimed to form cognitive, operation and activity, need and motivation components of future teachers’ readiness. Main pedagogical conditions of students’ training for management of pupils’ project activity are revealed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject проект ru_RU
dc.subject проектна діяльність ru_RU
dc.subject організаційно-педагогічні умови ru_RU
dc.subject зміст підготовки ru_RU
dc.subject модель ru_RU
dc.subject project ru_RU
dc.subject project activity ru_RU
dc.subject pedagogical conditions ru_RU
dc.subject contents of training ru_RU
dc.subject model ru_RU
dc.subject.classification 378.016: 372.833.1 ru_RU
dc.title Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів основної школи ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics