Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Параскевич, Світлана Павлівна
dc.date.accessioned 2012-11-16T23:56:17Z
dc.date.available 2012-11-16T23:56:17Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Параскевич, Світлана Павлівна. Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. П. Параскевич ; наук. кер. З. І. Слєпкань ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1764
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методичну систему використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів, концептуальну основу якої складає єдність виваженої доцільності, виразної комунікабельності, оптимального варіювання графічних засобів, врахування дидактичних принципів і сучасних тенденцій практично зорієнтованої професійної освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. У контексті комплексного, системного, діяльнісного підходів розв’язано завдання створення та використання графічних засобів навчання з комп’ютерною підтримкою в процесі вивчення алгебри та початків аналізу відповідно до вимог особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання, вікових та індивідуальних особливостей старшого підліткового віку. ru_RU
dc.description.abstract In this thesis the scientific-founded methodic system of usage graphic aids of teaching algebra and the elements of analysis for the students of the technical-technological specialties of technical secondary schools and colleges are presented. Its conceptual framework is the entirety of the well-reasoned advisability, expressive approachability, optimum variation of the graphic aids, account of the didactic principles and modern tendencies to the practically-directed vocational education in the establishments of higher education of I-II accreditation level. In the context of the complex, system-defined, active approach, the assignment of creation and usage of the graphic aids of teaching with the computer backing in the process of algebra and the elements of analysis education are solved according to the demands of personal-directed, individual education and individual features of the senior juvenile age. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject графічні засоби навчання ru_RU
dc.subject студенти техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів ru_RU
dc.subject навчання алгебри та початків аналізу ru_RU
dc.subject методична система ru_RU
dc.subject graphic aids of teaching ru_RU
dc.subject of the technical-technological specialties of technical secondary schools and colleges ru_RU
dc.subject teaching algebra and the elements of analysis ru_RU
dc.subject methodic system ru_RU
dc.subject.classification 51.016:378 ru_RU
dc.title Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу