Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами I - II ступенів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онищук, Людмила Анатоліївна
dc.date.accessioned 2012-11-16T23:36:07Z
dc.date.available 2012-11-16T23:36:07Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Онищук, Людмила Анатоліївна. Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами I - II ступенів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. А. Онищук ; наук. кер. С. У. Гончаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 37 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1762
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню теоретичних і методичних основ гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами І-ІІ ступенів. У роботі розроблено та методологічно обгрунтувано систему управлінської взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу на рівні: директор школи - заступники директора - вчителі - учні - батьки, що забезпечує організації перехід на нову соціальну практику – на шлях демократії і гуманізму. У контексті досліджуваної проблеми осмислено теоретичні і практичні проблеми внутрішньошкільного управління; проведено теоретичний і практичний аналіз управлінської діяльності директора школи, який виступає головним суб’єктом гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом І-ІІ ступенів; розроблено критерії і методику оцінювання теоретичних і методичних основ гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами І-ІІ ступенів. Створена та експериментально перевірена модель готовності директора школи до гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом І-ІІ ступенів використана при розробці теоретичних і методичних положень, які відображають цей процес. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is aimed at investigation of theoretical and methodological humanization bases of general I-II Degree educational institution. Management interaction sуstem of participants of the educational training process is worked out and based theoretically on the level: director of school – vice – director of school – teachers – pupils – parents. Their realization in the intraschool management system ensures the transition to the new social practice – the way of democracy and humanism. Theoretical and practical analysis of school director, as the main subject of management humanization of general I – II Degree educational institution, administrative activity has been conducted. Evaluation methodics of theoretical and methodological management humanization basis of general I – II Degree educational institution have been worked out. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject гуманізм ru_RU
dc.subject гуманізація управління загальноосвітніми навчальними закладами І-ІІ ступенів ru_RU
dc.subject гуманізація управлінської діяльності директора школи ru_RU
dc.subject готовність директора школи до гуманізації управління загальноосвітнім навчальними закладом І-ІІ ступенів ru_RU
dc.subject humanism ru_RU
dc.subject management humanization of general I – II Degree educational institution ru_RU
dc.subject humanization of school director administrative activity ru_RU
dc.subject.classification 371.113: 331.101.4 ru_RU
dc.title Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами I - II ступенів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу