Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітня діяльність української інтелігенції в контексті загальноєвропейських процесів націотворення у 1921 - 1934 рр.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Невінчана, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2012-11-16T23:26:55Z
dc.date.available 2012-11-16T23:26:55Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Невінчана, Ірина Олександрівна. Освітня діяльність української інтелігенції в контексті загальноєвропейських процесів націотворення у 1921 - 1934 рр. : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / І.О. Невінчана ; наук. кер. В. Й. Борисенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1760
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню освітньої діяльності української інтелігенції в контексті загальноєвропейських процесів націотворення у 1921 – 1934 рр. У дослідженні аналізується проблема неписьменності українського народу, висвітлюється ставлення української інтелігенції до питання освіченості нації, яке виявлялося у проводженні національної ідеї через шкільництво. Розглядається вплив масової освіти на процес формування української модерної нації в Радянській Україні. З’ясовується характер підручникотворчої діяльності української інтелігенції, акцентується увага на тому, що посилення тоталітарного режиму загальмувало процес формування української модерної нації, а це негативно позначилося на освітній діяльності в цілому і на процесі підручникотворення зокрема. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the investigation of educational activity of Ukrainian intelligentsia in the context of Western European nation-creation process in 1921-1934. This scientific work researches the problem of illiteracy of Ukrainian people, the attitude of Ukrainian intelligentsia to the problem of nation education which was connected with the introduction to schooling the idea of nation. The work considers the influence of mass education on the process of modern nation formation in the Soviet Ukraine. The characteristic features of textbook-creation activity of Ukrainian intelligentsia are cleared up. The attention is paid on the fact that increasing of totalitarian regime led to the braking of modern Ukrainian nation formation and that found out its reflection in education in general and in textbooks particularly. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject українська інтелігенція ru_RU
dc.subject націотворення ru_RU
dc.subject підручникотворення ru_RU
dc.subject масова освіта ru_RU
dc.subject шкільництво ru_RU
dc.subject ukrainian intelligentsia ru_RU
dc.subject nation-creation ru_RU
dc.subject textbook-creation ru_RU
dc.subject mass education ru_RU
dc.subject schooling ru_RU
dc.subject.classification 94 (477) “1921 – 1934”: 37 – 058.237 ru_RU
dc.title Освітня діяльність української інтелігенції в контексті загальноєвропейських процесів націотворення у 1921 - 1934 рр. ru_RU
dc.title.alternative Educational activity of Ukrainian intelligentsia in the context of Western European nation-creation process in 1921 – 1934.
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу