ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-01-23T08:43:19Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T08:43:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Роздуми про вчителя / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 6-12. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17590 | |
dc.description.abstract | Важко назвати людину, яка б не переймалась сьогодні проблемами й перспективами розвитку сучасної загальноосвітньої школи, освіти загалом. Громадський дискурс, що все більш загострюється, фіксує нагальну необхідність модернізації освіти, що стримується незадовільним фінансуванням галузі, матеріального й інформаційного забезпечення вчителя, зниження його соціального статусу, суперечностями і негараздами в системі підготовки майбутніх учителів, їх працевлаштуванням, не достатньою ефективністю творчої праці. Хто ж такий учитель і чому саме до нього нині прикута надзвичайна увага громадськості? | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна преса | ua |
dc.subject | видатки на освіту | ua |
dc.subject | формування педагога-науковця | ua |
dc.subject | «новий учитель» | ua |
dc.title | Роздуми про вчителя | ua |
dc.type | Article | ua |