ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T12:14:25Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T12:14:25Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиці : гармонізація пріоритетів / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 5-11. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17568 | |
dc.description.abstract | Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна преса | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | традиції та інновації | ua |
dc.subject.classification | 37.034+37.035.1 | ua |
dc.title | Європейський педагогічний досвід та національні традиції : гармонізація пріоритетів | ua |
dc.type | Article | ua |