Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Європейський педагогічний досвід та національні традиції : гармонізація пріоритетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2018-01-22T12:14:25Z
dc.date.available 2018-01-22T12:14:25Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиці : гармонізація пріоритетів / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 5-11. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17568
dc.description.abstract Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Педагогічна преса ua
dc.subject освіта ua
dc.subject культура ua
dc.subject виховання ua
dc.subject традиції та інновації ua
dc.subject.classification 37.034+37.035.1 ua
dc.title Європейський педагогічний досвід та національні традиції : гармонізація пріоритетів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу