ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:25:35Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:25:35Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу) / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 5-9. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17563 | |
dc.description.abstract | Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України «Про вищу освіту»; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі – на мову конкретних навчальних технологій. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна преса | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | навчання | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | освітня політика | ua |
dc.subject.classification | 378.000.141:37.014.001 | ua |
dc.title | Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу) | ua |
dc.type | Article | ua |