Publication: Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу)
Loading...
Date
Authors
Андрущенко, Віктор Петрович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Педагогічна преса
Abstract
Аналізуються
проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України «Про вищу освіту»; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі – на мову конкретних навчальних
технологій.
Description
Keywords
культура, навчання, виховання, освітня політика
Citation
Андрущенко, В. Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу) / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 5-9.