Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2018-01-22T11:24:01Z
dc.date.available 2018-01-22T11:24:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки : до методології вирішення / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 5-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17561
dc.description.abstract У статті аналізуються можливості інтерпретації в навчальних предметах суперечностей (своєрідних антиномій наукового пізнання), що виникають як різноспрямоване трактування подій, явищ, процесів у системі наукового пізнання різних народів і культур європейського простору освіти. Звертаючись до методології Канта – Гегеля, автор стверджує, що їх «примирення» (а тому й формування толерантного сприйняття студентами) можливе тільки за умови подання як істин, обґрунтованих у системі науки різних народів і культур через зіставлення як суперечностей, які мають однакове право на існування і мають сприйматися з розумінням і повагою. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Педагогічна преса ua
dc.subject людина ua
dc.subject пізнання ua
dc.subject суперечність ua
dc.subject антиномія ua
dc.subject розуміння ua
dc.subject.classification 1:378 ua
dc.title Суперечності гуманітарної науки : до методології вирішення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу