ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:24:01Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:24:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки : до методології вирішення / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 5-8. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17561 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються можливості інтерпретації в навчальних предметах суперечностей (своєрідних антиномій наукового пізнання), що виникають як різноспрямоване трактування подій, явищ, процесів у системі наукового пізнання різних народів і культур європейського простору освіти. Звертаючись до методології Канта – Гегеля, автор стверджує, що їх «примирення» (а тому й формування толерантного сприйняття студентами) можливе тільки за умови подання як істин, обґрунтованих у системі науки різних народів і культур через зіставлення як суперечностей, які мають однакове право на існування і мають сприйматися з розумінням і повагою. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна преса | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | пізнання | ua |
dc.subject | суперечність | ua |
dc.subject | антиномія | ua |
dc.subject | розуміння | ua |
dc.subject.classification | 1:378 | ua |
dc.title | Суперечності гуманітарної науки : до методології вирішення | ua |
dc.type | Article | ua |