Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчально-інформаційне середовище як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лещук, Світлана Олексіївна
dc.date.accessioned 2012-11-16T22:27:21Z
dc.date.available 2012-11-16T22:27:21Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Лещук, Світлана Олексіївна. Навчально-інформаційне середовище як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.О. Лещук ; наук. кер. Ю. С. Рамський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1750
dc.description.abstract У дисертації обґрунтована можливість активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики на основі використання засобів навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема навчально-інформаційних середовищ. Створено і впроваджено в навчальний процес навчально-інформаційне середовище „ІнфоНІС”, реалізоване у вигляді програмного засобу, яке може бути основою для розробки педагогічних програмних засобів з різних навчальних предметів. Розроблено навчальні матеріали, які містять теоретичні положення, систему практичних завдань та запитань, засоби контролю та мультимедіа для супроводу вивчення програмних засобів загального призначення у курсі шкільної інформатики. Запропоновано методику навчання програмних засобів загального призначення у шкільному курсі інформатики на основі використання „ІнфоНІС”. Розроблені окремі компоненти методичної системи відповідного розділу, зокрема, зміст, засоби, форми, які сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі вивчення інформатики. ru_RU
dc.description.abstract The possibility of activization of senior pupils’ cognitive activity in teaching computer science using education-and-information environment is grounded in the dissertation. Education-and-information environment “InfoNIS” has been created and implemented into teaching process as a program means, which can be the basis for the development of web-based manuals on various subjects. The teaching materials containing theoretical principles, the system of practical tasks, means of control, and multimedia to assist learning applied software in the school course of computer science have been worked out. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject активізація навчально-пізнавальної діяльності ru_RU
dc.subject засіб навчання ru_RU
dc.subject навчально-інформаційне середовище ru_RU
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ru_RU
dc.subject програмні засоби загального призначення ru_RU
dc.subject cognitive activity activization ru_RU
dc.subject teaching aids ru_RU
dc.subject education-and-information environment ru_RU
dc.subject informational technologies ru_RU
dc.subject applied software ru_RU
dc.subject.classification 373.545 ru_RU
dc.title Навчально-інформаційне середовище як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу