Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьменко, Віра Ульянівна
dc.date.accessioned 2012-11-15T09:06:15Z
dc.date.available 2012-11-15T09:06:15Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Кузьменко, Віра Ульянівна. Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років : автореф. дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 / В. У. Кузьменко ; наук. кер. І. Д. Бех ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 41 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1740
dc.description.abstract У дисертації викладено теоретико-методологічні основи проблеми, обґрунтовано психолого-педагогічну концепцію розвитку індивідуальності дитини, в якій висвітлено принципи її створення, вихідні наукові положення, методику діагностичної та розвивально-корекційної роботи. Охарактеризовано особливості формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, закономірності становлення індивідуальних відмінностей у дитини 3-7 років, проаналізовано сучасну соціокультурну ситуацію розвитку дитини, що склалася в дошкільних навчальних закладах з цього напряму роботи. На основі теоретико-експериментальних даних розроблено модель розвитку індивідуальності дитини 3-7 років, в якій відображено особливості цього процесу та його результати. У дисертації представлено технологію розвитку індивідуальності дитини 3-7 років, зокрема, окреслено систему психолого-педагогічних умов, які необхідно створити в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та найбільш ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання і виховання. Доведено сензитивність вказаного періоду для формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, стабілізації індивідуальних відмінностей, виникнення індивідуального стилю діяльності та зміцнення інтегральної індивідуальності як цілісного утворення. ru_RU
dc.description.abstract This dissertation contains bases of theoretical and methodological problems, psychological and also a description of pedagogical idea about children individuality development. This conception describes principles of individuality creation, initial scientific theses, methodic of diagnostic, correction and developing operations. Also it describes peculiarities of the individuality foundation properties and regularity of children's individual differences formation; and an analysis of the modern social and cultural situation in infant schools. On the fields of theoretic and experimental data, there is the elaboration a model of the children 3-7 years old individuality development. It represents properties of this process and its results. Technology of children's individuality development is also exposed, especially psychological and pedagogical system of conditions, which should be created in infants schools for a successful individuality development and a most effective pedagogical and psychological facilities of training and education personalization. There is sensitivity of mentioned period for the forming of backbone individuality virtues, stabilization of individuality differences, appearing of individual style of activity and consolidation of integral individuality as complete system. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject індивідуальність ru_RU
dc.subject розвиток ru_RU
dc.subject індивідуальні відмінності ru_RU
dc.subject індивідуальний підхід ru_RU
dc.subject індивідуалізація ru_RU
dc.subject цілепокладання ru_RU
dc.subject вибірковість ru_RU
dc.subject винахідливість ru_RU
dc.subject індивідуальний стиль діяльності ru_RU
dc.subject індивідуальний стиль поведінки ru_RU
dc.subject individuality ru_RU
dc.subject development ru_RU
dc.subject individual differences ru_RU
dc.subject individual approach ru_RU
dc.subject individualization ru_RU
dc.subject purposefulness ru_RU
dc.subject selectivity ru_RU
dc.subject ingenuity ru_RU
dc.subject individual style of activity ru_RU
dc.subject individual style of behavior ru_RU
dc.subject.classification 159.922.6:159.922.73:371.311.1 ru_RU
dc.title Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу