ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Титова, Наталія Михайлівна | |
dc.contributor.author | Tytova, Nataliya | |
dc.date.accessioned | 2017-12-21T09:53:33Z | |
dc.date.available | 2017-12-21T09:53:33Z | |
dc.date.issued | 2017-12-07 | |
dc.identifier.citation | Титова, Н. Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу / Н. М. Титова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2017) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 грудня 2017 р., м. Суми; у 2-х частинах. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – Ч. 1. – С. 80-81. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7487-20-2 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17200 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання у вищих навчальних закладах на засадах компетентністного підходу. Проаналізовано зміст спеціальних фахових омпетентностей педагогічних кадрів для професійних навчальних закладів. Охарактеризовані передумови формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до методичної діяльності в рамках дисципліни «Е-навчання». | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted the ground of maintenance psychological and pedagogical preparations of teachers of vocational training in higher educational establishments on principles of competences approach. Maintenance of special professional competences of pedagogical shots is analysed for professional educational establishments. The described pre-conditions of forming of readiness of future teachers of vocational training are to methodical activity within the framework of discipline of «E-studies» | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена обоснованию содержания психолого-педагогической подготовки педагогов профессионального обучения в высших учебных заведениях на основе компетентностного подхода. Проведен анализ содержания специальных профессиональных компетентностей педагогических кадров для профессиональных учебных заведений. Охарактеризованы условия формирования готовности будущих педагогов профессионального обучения к методической деятельности в рамках дисциплины «Е-обучение». | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, ФОП Цьома С. П. | ua |
dc.subject | психолого-педагогічна підготовка | ua |
dc.subject | педагог професійного навчання | ua |
dc.subject | професійна освіта | ua |
dc.subject | psychological and pedagogical preparations | ua |
dc.subject | professional education | ua |
dc.subject | teachers of vocational training | ua |
dc.subject | психолого-педагогическая подготовка | ua |
dc.subject | педагог профессионального обучения | ua |
dc.subject | профессиональное образование | ua |
dc.subject.classification | 378.14:001.89:371ю133-057.875(08) | ua |
dc.title | Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу | ua |
dc.title.alternative | Forming of maintenance psychological and pedagogical preparations of teachers of vocational training on principles of competences approach | ua |
dc.title.alternative | Формирование содержание психолого-педагогической подготовки педагогов профессионального обучения на засадах компетентностного подхода | ua |
dc.type | Article | ua |