Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Титова, Наталія Михайлівна
dc.contributor.author Tytova, Nataliya
dc.date.accessioned 2017-12-21T09:53:33Z
dc.date.available 2017-12-21T09:53:33Z
dc.date.issued 2017-12-07
dc.identifier.citation Титова, Н. Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу / Н. М. Титова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2017) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 грудня 2017 р., м. Суми; у 2-х частинах. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – Ч. 1. – С. 80-81. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7487-20-2
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17200
dc.description.abstract Стаття присвячена обґрунтуванню змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання у вищих навчальних закладах на засадах компетентністного підходу. Проаналізовано зміст спеціальних фахових омпетентностей педагогічних кадрів для професійних навчальних закладів. Охарактеризовані передумови формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до методичної діяльності в рамках дисципліни «Е-навчання». ua
dc.description.abstract The article is devoted the ground of maintenance psychological and pedagogical preparations of teachers of vocational training in higher educational establishments on principles of competences approach. Maintenance of special professional competences of pedagogical shots is analysed for professional educational establishments. The described pre-conditions of forming of readiness of future teachers of vocational training are to methodical activity within the framework of discipline of «E-studies» ua
dc.description.abstract Статья посвящена обоснованию содержания психолого-педагогической подготовки педагогов профессионального обучения в высших учебных заведениях на основе компетентностного подхода. Проведен анализ содержания специальных профессиональных компетентностей педагогических кадров для профессиональных учебных заведений. Охарактеризованы условия формирования готовности будущих педагогов профессионального обучения к методической деятельности в рамках дисциплины «Е-обучение». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, ФОП Цьома С. П. ua
dc.subject психолого-педагогічна підготовка ua
dc.subject педагог професійного навчання ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject psychological and pedagogical preparations ua
dc.subject professional education ua
dc.subject teachers of vocational training ua
dc.subject психолого-педагогическая подготовка ua
dc.subject педагог профессионального обучения ua
dc.subject профессиональное образование ua
dc.subject.classification 378.14:001.89:371ю133-057.875(08) ua
dc.title Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу ua
dc.title.alternative Forming of maintenance psychological and pedagogical preparations of teachers of vocational training on principles of competences approach ua
dc.title.alternative Формирование содержание психолого-педагогической подготовки педагогов профессионального обучения на засадах компетентностного подхода ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу